کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این فیلم رو نبینید.

دوست ندارم زود به زود پست بزارم ولی اینقدر اعصابم خورده که مجبورم این کار رو بکنم 

 سه سال پیش وقتی داشتم کتاب یادداشت های یک دیوانه نوشته نیکلای گوگول رو می خوندم،


از دو تا از داستان هاش خوشم اومد با خودم گفتم چه فیلم های خوبی میشه از این دوتا داستان ساخت.


امروز داشتم فیلم چه خوبه که برگشتی مهرجویی رو می دیدم وسطای فیلم حس کردم چقدر موضوع فیلم


شبیه یکی از این دو تا داستان هست.آخر فیلم وقتی تیتراز رفت نوشت بر اساس نوشته نیکلای گوگول.


وقتی این جمله رو خوندم اینقدر بهم ریختم که می خواستم با سر برم تو تلویزیون!!!


نمی دونم چرا، شاید فکر می کردم یه روزی خودم این داستان ها رو فیلمش کنم، شایدم به خاطر بد بودن فیلم


که هر چی از بد بودنش بگم کم گفتم.در یک کلمه افتضاح بود.یعنی حیف وقت....!



این فیلم رو نبینید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 23:21

موافقم به شدت

سعید ایزدی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 01:31 http://kafankhafan.blogfa.com

1. خیلی خوشحالم که می بینم کسی یاداشت های یک دیوانه رو خونده چون به شدت به این کتاب علاقه دارم. اگه حوصله داشتی بیا یه روز دربارش بحرفیم.
2. مربوط به کدوم داستانشه؟
3. چرا می ری فیلم های تازه مهرجویی رو می بینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد