کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برنامه های در حال اجرا

در حال اجرا:

1- تدوین جدید ترین فیلم کوتاه کانون / پروژه شخصی عباس شکوری

2- کلاس عکاسی مقدماتی / پروژه شخصی نفیسه صالح آبادی

3- کلاس عکاسی پیشرفته / پروژه شخصی یاسیمن (اصلاحیه 7 شهریور:) دلناز طلاکوب

4- تدوین اولین کتاب صوتی کانون / پروژه شخصی صبا (اصلاحیه 8 شهریور:) سبا حق طلب

5- کارگاه فیلمنامه / پروژه شخصی اشکان توپشکن

6- جمع آوری مطالب اولین شماره از اولین نشریه ی کانون / پروژه شخصی علیرضا موسوی


در مرحله ی مقدماتی:

1- معارفه / پروژه کانونی سعید چراغعلی

2- کلیپ جدید معارفه / پروژه شخصی عباس شکوری (وابسته به پروژه معارفه)


برای آینده:

1- سومین جشنواره انیمیشن کانون / پروژه شخصی پریسا جهانی پور(ویرایش پس از نظرات جهانی و یوسف دوست:)

1- چهارمین جشنواره انیمیشن کانون / پروژه شخصی رضا یوسف دوست

2- اکران بزرگ مهرماه / پیشنهادی از امیر حیدری

3- 4 اکران عمومی متوسط / پیشنهاد از مصطفی عطارپور

4- ادامه ی رای زنی برای بزرگداشت اصغر فرهادی (ویرایش:) پروژه کانونی محسن قدکساز

5- اکران انیمیشن بامحوریت دوبله / پروژه شخصی پریسا جهانی پور




فعالیت های ویژه ی حال حاضر سمت ها:

1- تلاش برای ارتقای سیستم / مسئول کامپیوتر: خانم باقری و معاون: سعید (اصلاحیه 7 شهریور:) رضا یوسف دوست



شکور


نظرات 12 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:50

من یه نکته ای رو اضافه کنم:
پروژه من در قالب جشنواره نیست!
چون آقای یوسف دوست قصدشون برگزاری جشنواره ست اینو گفتم.
من تا این لحظه قصدم اینه که "یک" انیمیشن دوبله شده از انجمن گویندگان جوان رو با حضور دوبلورهاش اکران کنم.

مرادپور چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 14:05

رضا ی.د چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 14:54

آقای شکوری یه سری این مطلبوزدیدبه همین عنوان من اعتراضی نکردم ولی الان میگم پروژه ی خانم جهانی هیچوقت هفته ی انیمه وانیمیشن نبوده ونیست بلکه اکران انیمیشن باتاکیدبردوبله بوده.... امسال هم پروژه ی هفاه ی انیمه وانیمیشن روخودم برگذارمیکنم که باصحبتی که باخانم جهانی بوده درزمانی خواهدبودکه پروژه ی ایشون سرنوشتش معلوم شده باشه:))

شکور چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:14

دم خودم گرم که تنهایی همش ازین پست ها میذارم

زهرا همایونروز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:26

توفیقی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 00:50

آقای شکوری ، شما هنوز یاسمین مشعشع و دلناز طلاکوب رو دو جسم میبینید در یک نام "یاسمین طلاکوب"؟!
نمیدونم چرا خودشون تا حالا چیزی نگفتن اما سبا حق طلب درسته نه صبا

خودشون دیگه خسته شدن.
شما هم خسته خواهیدشد.
شکور

به خانم توفیقی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 01:35 http://kafankhafan.blogfa.com

بازم خوش به حالشون حداقل اسم یا فامیلشون رو جناب شکور درست صدا می کنند.
من که دیگه رسما هر کی می گه زرگر بر می گردم. هر کی می گه ایزدی کاری ندارم.

سلیمیان پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:34

هم دم شما گرم که این پست رو نوشتید
هم دم همه بچه ها که اسمشونو نوشتید ودارن انقدر فعالیت میکنند

امیر حیدری پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:25

دمت گرم شکور. ولی مثل پدر بزرگ های آلزایمری ( البته دور از جونت) که اسم نوه هاشونو قاطی پاتی میکنن شدی. به موارد ذکر شده توسط بچه ها باید اضافه کنم که رضا یوسف دوست نه سعید!

یا حضرت عباس... اسم یوسف دوست رو هم قاطی کرده باشم دیگه کارم زاره. من میرم برای خرید قبر...
شکور

توفیقی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:37

به آقای شکوری:
خب حالا چرا درستش نمیکنید؟!

به آقای ایزدی:

تقصیر "ز" مشترک فامیلیتونه...
منم دوباری اشتباه کردم!

درست کردم
شکور

به خانم توفیقی جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 00:56 http://kafankhafan.blogfa.com

جالبی کار اینجاست که درسته شکور شروع کرد ولی به همه سرایت کرد. رسما از فامیلی هم گذشته بود. یه سری زرگر رو سعید صدا می کردند.

این نظر کیه؟
قدکساز
-------------------------
ایزدی
-------------------------
آقا درستش این بود که دو بار بنویسی ایزدی
قدکساز

سبا حق طلب جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 02:07

اقای شکوری همیشه این پستاشون پر اصلاحیه میشه.اقا دوبار بخونیدش دیگههههههه
اصلاحیه بعدی صبا ااااااس
راستش ترسیدم تذکر بدم بگید خانم حق طلب .....

راستش رو بخواید من سه بار میخونم. با اسامی یه مشکلات عدیده ای دارم
میتونید خاطرات خانم محمدنزاد رو ازشون بپرسید درمورد اینکه چقد طول کشید اسمشون برام جا افتاد
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد