ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
برای خوب بازی گرفتن باید...
برای خوب بازی گرفتن باید وجه مشترک نقش و بازیگر را پیدا کنید. راهی جز این ندارید. یعنی اگر شخصیت درون فیلمنامه تان آدم حساس و زود رنجی است توی بازیگرتان باید پیدا کنید که در چه مواقعی حساس و زود رنج است و آن را تقویت کنید. یا اگر نقشی دارید که قرار است یک زن حسود باشد باید کاری کنید که حسادت را ببینیم. بالاخره هر آدمی حسادت را در گوشه ای از وجودش دارد، باید کاری کنید که این تقویت شود. بعنوان کارگردان باید زمینه ای را بچینید که در طول دوران فیلمبرداری او حسود تر شود. این کار بسیار سختی است. نباید لو بدهید که دارید این کار را می کنید.
من سر صحنه چهارشنبه سوری چون می خواستم حسادت در شخصیتی که خانم تهرانی بازی می کردند تقویت شود هیچ موقع بعد از اتمام بازی ایشان نمی گفتم که کارتان خوب بود. ولی از بازیگرهای دیگر مثل آقای فرخ نژاد یا خانم علیدوستی خیلی تعریف می کردم و طوری شد که ایشان نسبت به این موضوع حساس شده بود و حتی یکبار به زبان آورد ولی اواخر کار فهمید که این ترفندی برای گرفتن بازی طبیعی تر از ایشان بوده.
خیــــــــــــــــلــــــــــــی جالب بود
چه خوبمرسی
یا خدا!
یعنی جدا اینطوری بازی می گیره؟!
من که از نزدیک ندیدم ولی با برنیس بژو صحبت میکردم اون هم خیلی شاکی بود! :D
قدکساز
بازیگر بدبخت داغون میشه که
حرف حساب
اره اینجور بازی می گیره.پدر بازیگر رو در میاره.واسه همین انقد طبیعی میشه.من مصاحبه زیاد خوندم ازش برای بازی گرفتن.