کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک روز از خجالت آرشیو در میاییم

 

 چند تا تو ضیح(اضافه شده در۱۹ اسفند): دارم سعی می کنم براتون روون و واضح بنویسم و ادبی نوشتن سختمه. 

فکر می کنم اصلا صبر کنیم ببینیم مسئول آرشیو چی میگه. هان؟با این صحبتایی که شد اصلا لیست نوشتن از فیلم ها هم باشه با مسئول آینده.

 

آقای رضایی کاملا بدون مقدمه پرسیدن که لیست نداریم از فیلمامون..نه؟ 

کاملا صادقانه گفتم که خیر.وبعد شروع کردم به ردیف کردن بهانه های مختلف که آقا من مگه چند ساعت وقت میکردم بیام بشینم پا کامپیوتر؟ میدونین چند تا فیلم داریم اصلا؟ میدونین من چند واحد داشتم ترم قبل اصلا؟ 

 

بعدش گفتم در اولین فرصت این کار رو خواهیم کرد با خانوم عسگری و اینجا بود که ایشون اضافه کردن که فیلم تکراری داریم آخه.گفتم خب لطف کنن حالا که دیدن پاک کنن.اصلا الان که نشستن اونجا از همون فولدری که جلوشون بازه شروع کنن به لیست نوشتن.(مگه به جایی برمی خوره؟) 

گفتن الان باید برن ولی پیشنهاد می کنن که فیلمای اصلی رو پاک کنیم که دوازده گیگ نفس بکشه هارد.گفتم نمی دونم واللا. 

در اینجا آقای پشت مشهدی که کنار آقای رضایی ساکت نشسته بودن گفتن از بعضی از فیلمای آرشیو حجم کمشو دارن که با تشویق من اون حجم بالا ها رو پاک کردن و نسخه ی خودشون رو کپی کردن. 

دسشون درد نکنه. 

خانوم عسگری میخاستن بیاان این دو هفته اخیر رو .دوبارش رو یادمه کامپیوتر کلا درگیر بود.رویش و بعدشم اکران آخرین روزهای زمستان.چرا خبری هست ازشون آقای شکوری.من خبر دارم ازشون.یکشنبه ها می تونن بیان فقط ولی .منم هستم.دوشنبه بعد ازظهرشو ولی تنها ام. 

نظرات 9 + ارسال نظر
جهان جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 12:24

آیا این گزارش فعالیته؟

شکور جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 12:28

1- از خانم عسگری خبر خاصی نیست
مث این می مونه که بگید از اوباما هم خبری هست!
ولی خانم عسگری در کانون دیده نمیشن، ازشون خبری نیست چه شما خبری ازشون داشته باشید چه نداشته باشید


2- یکشنبه ی هر هفته به هیچ عنوان کفایت نمیکنه
مخصوصا برای خانم عسگری که نه فتونیک می خونن و نه دانشکده ی بهداشتن...به سادگی همون یکشنبه سیستم میتونه درگیره یه تدوین مجدد باشه تا با این برنامه ریزی، کار خانم عسگری به هم بریزه
عطارپور که دیگه دانشجوی بهشتی نیست(تا قبل از رفتنش به یزد) و حتی مهدی رسولی که از قم میاد،از ایشون بیشتر تو کانون دیده شده ان... به نظرم دارید خیلی خیلی ارفاق می کنید...
توجه داشته باشید که دانشکده ی خانم عسگری، ادبیاته، یعنی همین بالای سرمون
آیا خانم عسگری واقعا نسبت به مسئولیتشون توجیهن؟
یعنی واقعا وقتی به غیر یکشنبه ها برای سر و سامون دادن به آرشیو ندارن؟
به نظرم اگه واقعا به این سبک حضور خانم عسگری، انتقادی ندارید و مناسب می بینیدشون، باید دنبال گزینه ی دیگه ای باشیم که وقت بیشتری داشته باشن چون ما حتی به ارتقای آرشیو دل بسته بودیم، الان که آرشیو سابقمون هم منظم نشده...
ما کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی هستیم
قلب ماهوی کانون، فیلمها و عکساش و قلب بروکراتیک کانون، اساسنامه اس
در حال حاضر هر دوی این موارد با ناپدید بودن مسئولینشون، دچار تزلزل شده


ما الان عضوی مثل خانم مرادپور رو داریم، در سمتی که نسبت به این دو اصلا حیاتی نیست... نظم لوکیشن کانون بسیار مهمه ولی حیاتی نیست
یا مثلا خانم جهانی پور رو داریم در سمتی که بسیار نسبت به این دو، سمت کوچک و کم اهمیتیه
توجه دارید به اهمیت این دو سمت؟
ای کاش حداقل شما و خانم عسگری هر دوتون مسئول آرشیو می بودید... ای کاش شما بیشتر خانم عسگری رو هول می دادید...
به نظرم باید یه فکر اساسی برای این مشکل بشه


در انتها باید تاکید کنم من با شما دوتا و اشکان، نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه خیلی هم دوستون دارم ولی به نظرم داره در حیطه ی آرشیو و اساسنامه سهل انگاری میشه


شکور

موسوی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 13:21

کاملا" با شکوری موافقم .
آرشیوِ کانون بشکلِ عجیبی خوابیده.
پارسال این موقع خانم مردیها همه یا اکثر فیلم های اسکار رو گرفته بودن.خب حالا شما به اینترنت به اون شکل گسترده دسترسی ندارید.بنطر من حداقل باید سعیتون رو کنیدلینک بزنید به کسایِ دیگه یا از کسای دیگه بپرسید دارن فیلمهارو و اگر دارن بیارن یا به بچه های دیگه بگید دانلود کنن.اینها ابتدایی ترین کارها برای ارتقا دادنِ آرشیوه.
از نظر من هم حتی فیلم ها و موسیقی هاام نظم ندارن مثلا" وارد پینک فلوید میشی آهنک های یکی دیگه توو اون فولدره.
و اینکه شما اگر یک فیلمِ یک گیگی رو پاک میکنید همون فیلم رو با حجم 500 مگ میریزید مطمئن باشید که کیفیتش خیلی نازل تر میشه.

سارا حنانی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 13:25

چرا هم چنان در برابر موضوع گذاشتن واسه پست هات مقاومت میکنی؟
فک کنم همه ی پست هایی که میذاری خودم واسشون موضوع انتخاب میکنم

سعید چ.ع جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:56

من بابِ پایان بحث:
خانوم شاه توری، اگه واقن کمک میخاین من شنبه ها، سه شمبه ها قبل از ظهر و چارشمبه ها تا ظهر (یه هفته در میون) وختم خالیه. سرِ تهیه بروشور رویش بسیار به نظرم رسید که آرشیو کانون (حالا شما میگید فیلم ها ولی به نظرم عکس ها و فعالیتا بسیار حیاتی ترن) نامنظمیِ بدی داره، نا منظمی‌ای که فقط محصولِ دوران تصدی‌گری خانم ها عسگری و شاه توری نیست، یه ایراد ریشه‌ای داره که هنوز هم راجع به چیستی‌اش مطمئن نیستم. ولی به قطعِ یقین عرض می کنم کانون اگه نتونه گذشته‌شو مدون کنه آینده‌ای هم نخواهد داشت.
در مجموع من در آن زمان های خالی پایه‌ِ همکاری هستم.
زیاده عرضی نیست.

زهرا شاه توری جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 21:37

من اصلا در جایگاهی نیستم که بخام به کسی ارفاق کنم یا نکنم.
درست منظورتون رو از خبری ازشون نیست نفهمیده بودم.خب حالا فهمیدم.من هر توضیحی لازم میدونستم به ماها عسگری داده م.اما معلومه خیلی ها هنوز توی کانون نسبت به مسئولیت آرشیو ایده ی اشتباهی دارن.همونطوری که خودم اولش داشتم.دانلودهایی هم که ترم قبل انجام شد همه از لطف بچه ها بود و بله من هم هماهنگی هایی کرده بودم.نمی خام بگم انتقاد دارم یا چی.بله خیلی بهتره اگه بیشتر بیاد.هنوز هم کاری نکردیم با هم که من مناسب بودنش رو تایید کنم.قبلا گفته بودم خودم نمی تونم مسئول بمونم و به نظرم آماده هستش.اما بیشتر نشد که کار کنیم.اصلا شاید اشتباه کرده بودم.و دیگه اینکه اگه خانوم عسگری نمی رسه بیشتر بیاد یا هر مشکل دیگه یی خارج از کنترل منه.
آقای موسوی مقایسه کردن هیچ وقت کمکی نکرده.آدما با هم فرق میکنن.من همه تلاشمو کرده م.

من از نظر ذهنی اصلا نمی تونم مسئول هیچ چیز دیگه یی باشم تو کانون.به دلایلی که برای خودم مهمه حداقل.در مورد هول دادن هم تلاش کرده م.
همون بهتر که با ایشون صحبت کنین.
قرار بود من در کنارشون باشم.چون تجربه ی کمی داشتن.قرار بود همراهی کنم.
همه دوستان دلسوز نظر بدن لطفا.اگه فکر می کنید شخص دیگه یی مناسب تر باشه خب بگید.

به آقای چراغعلی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 22:08

خیلی ممنونم از همون جمله ی دل گرم کننده ی آغازین تا الخ
بله اگر بشود ترتیبی داد که بیایید کمکمون که عاالی خواهد شد.واقعن به هم ریختگی ها گاهی حدی بود که خیلی دیوونه کننده بود.بعد دفعه بعد یک جای دیگه و مهمتر.نیاز به وقت و حوصله و اعصابی داشت که من خیلی وقتها شرمنده ش میشدم.
باز هم متشککر.بلی بیایید.

موسوی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 23:45

خانم شاهتوری من مقایسه نکردم .من گفتم حالا که شما امکانات مسئول آرشیوِ قبلی رو ندارید فلان کارها رو بکنید بهتره . . .همین

Asgari maha شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 22:28 http://a_maahaa@yahoo.com

Man vaqean moteasefam baraye kam karihii ke baes boodam ,va emroz dar jalase elam kardam ke behtar in ast digar in masooliat ra be kasii ke vaqte bishtarii darad bar ohde begirad va man az mr cheraqali moteshakeram ke elam amadegi kardand .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد