کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد ساخت سایت

تاریخ ارسال چهارشنبه 15 آذر ماه سال 1391 ساعت 23:30
ارسال کننده بیتا  
عنوان نامه
متن نامه سلام یک پیشنهاد داشتم که یک سایت برای این کانون درست کنید . من خیلی دوست داشتم که یکی از کلاس های کانونتون را بیام ولی همیشه یا کلاس ها شروع شده یا دوره تموم شده و رفته . و چون من فارغ التحصیل شدم از دانشگاه تنها جایی که می توانم اطلاعات کانون فیلم و عکس داشته باشم همین وبلاگ ه که خیلی مطالبش بهم ریخته اشت و انگار فقط یک محفلیه برای در ارتباط بودن اعضا با هم . 
سایت فکر نکنم که هزینه ی زیادی براتون داشته باشه 
در مورد طراحی شم که بچه های کامپیوتری فراوانند ولی من می توانم برای  طراحی کمک هم بکنم .

والله تا جایی که من میدونم بچه ها قبلا هم دنبال کار ساخت سایت رفتند ولی متوجه نشدم چه مشکلی پیش اومده که منصرف شدند و الان سایت نداریم...

ممنونیم از پیشنهاد و اعلام آمادگی تون برای کمک

من با بقیه بچه ها هم صحبت میکنم و حتما از کمک شما هم استفاده می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد