کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلوه های ویژه پنچشنبه می آید

جلوه های ویژه پنجشنبه می آید

بررسی تکنیکال برنامه ی ترکیب فیلم Adobe After Effects




   باشگاه مشت زنی- http://www.buf.fr

با توجه به نظر دوستان هم کانونی و رفقا و زمانیکه خودم داشتم، تصمیم گرفتم همان طور که پیش از این گفته بودم این هفته کلاس آموزش جلوه های ویژه، برنامه ترکیب تصاویر adobe After Effects رو  برای کانون اجرا کنم که  روز پنجشنبه این هفته 11 خرداد ماه  ساعت 10 الی 13 قصد دارم تا این کلاس رو برای کانون برگزار کنم.


به دلیل استقبال شفاهی زیادی که دوستان کردند، من نسبت به آموزش برنامه Adobe Photoshop هم در کانون تمایل دارم و این کار رو دوست دارم، همچنین برای کسایی که دوستار ساخت انیمیشن هستند برنامه ی 3ds max رو هم می تونیم در دستور کار  قرار بدیم، در این صورت خواهشی که دارم این است که دوستان نظرشون رو نسبت به این دو برنامه هم در پست های این یادداشت بزارن تا زمانی رو باهم برای آموزش این دو برنامه هم تنظیم کنیم.


نکته ی دیگه اینکه بعضی از دوستان به این نکته اشاره کردند که آموزش های برنامه های جلوه های ویژه رو در بعد از امتحانات برگزار کنیم که چون دوستان شهرستانی در کانون زیاد هستند من نیاز به نظر اونها هم دارم که به من بگن که آیا اگر کلاس ها رو بعد از امتحانات هم بزاریم می تونند بیان یا نه؟


باتشکر از تک تک بچه های اهل هنر و

جلوه های ویژه کانون


علی محیط

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:18

من دوس دارم فوتوشاپ رو یاد بگیرم.
به وسیله ی اون برنامه آموزشی که گفتین هم میتونم اما اگه بشه یه بارم خودتون بهمون یاد بدین خیلی خوب میشه.
در هر صورت هر طور خودتون راحتین.
ممنون.

رامین سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:39

MaN kheiiLii BE iiN keLAs ha ALaqe DaraM.... VaLi ALan saRam Ba DarsA kheiiLIi ShOlooqe .. Age mishe O Bache ha HAm MOafegh BashaN... keLas ha Ro bezaRiim Sare ForsaT too TabesTooN.. KE ham ForsaT va3 TamRiiN kardanO inaa ham DashTe bashiiM....

Be nazaRam aLAn aqa MOhiT behemUn yad ham Bede.. BekhaTere Emtehan ha dg TamRiiN O tekRar NEmishe O FaqaT forsaT ha Ro az DasT MiDiiM...

شکور سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 23:37

با 5شنبه مشکلی ندارم
با بعد از امتحانا هم مشکلی ندارم
شکورم

ب.رضائی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:57

حاجی همش خوبه اگه همه رو یاد بدی خیلی در حق بچه ها لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد