کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخبار کانون

سلام  

  

اولین جلسه کارگاه طراحی صحنه ۱۱/۲ ساعت ۱۶-۱۹ برگزار می گردد . 

 

لازم به یاداوری و تشکر است از :

 

خانم محمدنژاد 

اقای صفایی  

اقای شریفی 

اقای تقوی  

اقای فلاح  

اقای پارسا  

اقای ارشادی  

اقای همت زاده

خانم ترابی 

اقای دلیاری  

ااقای موسوی 

خانم سلیمیان 

خانم حنایی و.... 

ممنون :)  

اسم هر کس که فرامش شده اعلام کند لطفا ! 

 

شادباشید

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 11:48

آورین

جهان شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 20:06

اگه پوسترینگ حساب بشه منم کمک کردم... :دی

سارا حنانی شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 21:52

یعنی همچنان اسم من ناشناختس

زین ال... یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 20:00

بابا منم این همه حمایت معنوی کردم!!!

maha سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 18:01

o!!!! BALI AMA MAN YEKAM FARAMOSH KARM 1SORRY

پریماه مرادپور پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17

پس من چی؟؟؟؟؟!!!!! خوابگاه رو من ترتیب دادم!!! آقا منم بودم...

علیپور چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 20:47

من هم درپوسترزدن کمک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد