ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
موافقید یک بخشی از نمایشگاه رو اختصاص بدیم به عرضهی فیلم؟
خودم هنوز راجعبهش مرددم.فقط یه ایده بود که ناگهانی به ذهنم رسید.کار جدیدیه و قبلاً انجام نشده.در راستای فعالیتهای کانونه.بهنظرم تناقضی هم با نمایشگاهمون نداره.جفتش کار فرهنگیه!احتمالاً هم بخش پرطرفداری میشه خصوصاً اگه شامل تخفیف هم بشه...
اگر موافق باشید، باید با یکی دو تا از این شرکتهای پخش فیلم صحبت کنیم!
خیلی مهمه که در وهلهی اول نظرتون رو اینجا بگید تا بعداً ببینیم باید رأیگیری هم بشه یا نه...
به نظر من کار جالبی می تونه باشه٬پر بار تر می شه نمایشگاه
bebin kheili khoobe
موافقت شدید پیشنهاد میدم که یسری ارشیو حرفه ای سینمایی رو هم داشته باشیم تو نمایشگاه مث فیلمای ایزنشتاین (تعصب / رزمناپومتکین / الکساندر نوسکی ) و گریفیث و دیگران و از ایرانی هم مثل فیلمای ملاقلی پور و .. و در کل فیلمای هنری هم تکنیکی و هم عامو تو نمایشگاه داشته باشیم برا مثال فیلمای ایزنشتاین فوق العاده مورد توجه علاقه مندان تدوین قرار می گیره و فیلمای الیا کازان مورد توجه علاقه مندان به هنر متداکتینگ و بازیگری و انتونینی هم برای علاقه مندان به میزانسن و ساختار مکانی و جغرافیایی و سری فیلمای علمی تخیلی و ....
اینا رو چه جوری باید تهیه کنیم؟شما ایده ی به خصوصی دارید؟
چون من تنها چیزی که تو ذهنمه اینه که میتونیم با این شرکت های پخش فیلم صحبت کنیم.همینایی که فیلمای اکران شده رو بعد از مدتی تبدیل به دی وی دی می کنند و عرضه میکنن.
یعنی اونا چنین آرشیوی دارند؟
حنانی///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////چند راه وجود داره ولی همین شرکت ها فیلمای خارجی هم دارن اما ما باید چه برای کتاب چه برا فیلم اول باید مخاطبو شناسایی کنیم و ببینیم با کی طرفیم واین که با چه جور سلیقه ای باید کار کنیم بهتره ولی من میگم هم عامو در نظر باید داشت هم فنی هارو و هم هنری ها و هم روشنفکر ها یعنی علمی ها و... مثلا شاید یه فرد عادی از رزمناوپومتکین استقبال نکنه ولی خیلیا کلی دنبال اینجور فیلمان یا شاید اکثریت پیوند فیلم و مفهوم فیلم به درد شون نخوره ولی خیلیا صد بار این کتابو بخونن و اینکه یه نماییندگی {فروشگاه} بزرگ هس تو ولیعصر کلی فیلم و سی دی و دی وی دی داره برای اشنایی با فیلما میشه اونجا ها رو هم دید در کل راه زیاده و باید برنامه چید دلیاری
من یه دوساعت قبلم سعی کردم نظر بدم
خیلی خوبه.
سلام...
خودم می دونم که مدت هاست نیستم...
و شرمنده ام واقعا
ایشاا.. با شروع کلاس ها بیشتر خواهم بود
وبلاگم که هیچ توجیهی واسه نبودنم ندارم چرا که درسته سرم شلوغ بود ولی اینترنتم براه بود و مشکلی از این بابت نداشتم
فقط می تونم بگم شرمنده ام
مثلا قرار بود کمک حال خانم حنانی در برگزاری نمایشگاه باشم!!!
واسه شروع مجدد (گرچه حق رای ندارم) ولی صرفا" واسه نظر دادن:
با اضافه شدن بخش عرضه فیلم به شدت موافقم
سلام یاسی...
کجایی تو؟؟؟
من دیگه مسئول حق رای و این حرفا تو کانون نیستم ولی حق رای داری..
خیالت تخت...
جهان
خیلی هم خوب..
موافقم..
موافق... خیلی عالی
منظورتون از عرضه فیلم کدوم فیلاست. بذارید واضح بگم منظورتون فیلمایی که تو بازار فروخته می شه (چه اونایی که اکران شده و حالا اومده بیرون چه اونایی که بی اکران اومده بیرون برای پخش خونگی) که نیست؟
کار خیلی خوبیه و احتمالا استقبال بیشتری بشه نسبت به کتاب!!
اما خیلی بهتر میشه که فیلم ها دسته بندی شده باشن
مثلا آرشیو فیلم های اصغر فرهادی یا آرشیو فیلم های فلان کارگردان
فک کنم اینطوری بیشتر جنبه ی کانونی هم پیدا میکنه
بسیار عالی
فقط یه مشکل...اگه بخوایم فیلم های معرکه رو عرضه کنیم، یه دردسر گنده داره
حدس بزنید و بهم بگید
خیلی خیلی موافقم...
آقای دلیاری(ایضا آقای فاضلی): مخاطب ما دانشجوهای همین دانشگاهند دیگه.ببینید یه بحثی هست بحث اینه که ما دوست داریم چی کار کنیم و یه بحث اینه که می تونیم چی کار کنیم
در رابطه با کارایی که دوست داریم میشه خیلی ایده های خوب و بزرگ داد ولی کاری که ما میتونیم در عالم واقعیت بکنیم شدیدا وابسته به مساله ی بودجه وامکان تهیه این فیلمها(و کتابها)ست.در این زمینه باید خیلی واقع بین باشیم.اگه ما 100 تا فیلم بیاریم که میدونیم 50تاش مخاطب خاص داره و ممکه تا روز آخر حتی یه دونه فروش هم نداشته باشیم و مجبور بشیم برگردونیمشون یعنی یه اشتباه مدیریتی 100%.
ما مغازه دار نیستیم که بتونیم از هر برندی یکی دو تا محصول بیاریم.ما باید مثلا بریم سراغ "موسسه رسانه های تصویری" و ببینیم اونا با ما همکاری خواهند کرد یا نه بعدش هم بریم از لیست فیلماش یه تعدادی رو دستچین کنیم.خیلی خوبه بتونیم آرشیو کامل از یه کارگردان بیاریم اما باید ببینیم چقدرش واقعا بنظرمون مخاطب داره و چقدرش رو مجبور میشیم پس بدیم!
حتما حضوری باید سر این قضیه حرف بزنیم.شاید شما راهکار دیگه ای داشته باشید
آقای شالیکار: دقیقا منظورم همینهاست.من نمیگم بریم "داماد خجالتی" بیاریم اما مثلا همین "جدایی نادر از سیمین" رو اگه بیاریم عیبش چیه؟
ما باید بریم انتخاب کنیم از این فیلمها خوبهاشو بیاریم
شما فکر کردید ممکنه منظور من چی باشه؟!
آقای شکوری:در اون محدوده ای که منظور من هست هیچ دردسر گنده ای به چشمم نمیاد.
حالا یا من از زاویه دید اشتباهی به قضیه نگاه میکنم یا نتونستم منظورمو خوب برسونم و شما برداشت دیگه ای کردید!در هر صورت هیچ ایده ای راجع به دردسر گنده ندارم
متوجه شدم
من یه پیشنهاد دارم که خدمتتون عرض خواهم کرد
شکور
خیلی خوبه
به خانم حنانی درسته که حضوری صحبت کنیم والا اگه پاسخ منو بخونیید من هم همینو گفتم و پیشنهاد من متفاوت با چیزی که شما فکر می کنید
عااااااااالیه!!!
موافقم.....................