کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان انتخابات دور دوم و درخواستی در پایان...

اول از همه از کاظم جان معذرت می خوام که وقتشو گرفتم و ازش خواستم که بیاد جا من وایسه ولی من اینقدر دوست داشتم موقع شمارش باشم که رفتن به شهرمونو عقب انداختم وموندم خلاصه کاظم جون ببخشید و این که اقا کاظم و خانم حنانی به من کمک کردن تو برگزاری انتخابات (قابل توجه خانم جهانی پور)


اما در این پست می خوام اعلام کنم که۳۷ نفر از اعضای۴۹ نفره کانون دبیرشون رو انتخاب کردن به شرح زیر:

محمد فرامرزی ۳۱
الهام محمدنژاد ۴
ممتنع ۲
 و ۱۲ نفره دیگه که یه عده شون دانشگاه  نبودن یه عده شون دانشگاه بودنو نیومدن رای بدن  یه عده که اومدنو گفتیم رای نمی دیین؟ گفتن نه. و ما کاری نداشتیم بکنیم جز هنگ و یه عده که گفتن ما  بین وجدان و خدای خودمون گیر کردیم که کد.م. انتخاب کنیم پس انتخاب نمی کنیم و چه استدلالی منطقی تر از این(واقعآ)
و به نظرم این انتخابات اولین انتخابات(از کوچیکترین انتخابات تا بزرگترین) در طول تاریخ بود که یکی از کاندیداها نیومد رای بده
و این من رو بسیار داغون کرد(این رو می تونید از اون هایی که موقع شمارش ارا حضور داشتند بپرسید) چون اینطور فکر میکردم که یه کاندیدا جز این که به برگزاری انتخابات معترض باشه  دلیلی نخواهد داشت برای محروم کردنه خودش از رای خود...این تصور حتی با صحبت با اون کاندیدا  و فرمایش ایشون مبنی بر این که این موضوع هیچ ارتباطی به روش برگزاری انتخابات شما  نداشت هم برای من قابل هضم نبود که یک کاندیدا به جز این که اعتراضی داشته باشد به خود رای ندهدو حتی اگر از دستیابی به ان سمت صرف نظر کرده باشد می تواند انصراف خود را اعلام کند نه ان که به خود رای ندهد...
و غرض از این عرائض این بود که هر کسی ایرادی در کار من یعنی برگزاری انتخابات دید از همین جا از او عذر خواهی می کنم و می خواهم انتقادش را چه وبلاگی چه حضوری بشنوم تا کسب تجربه کنم
 جواد سینه چاک برای انتقاد




نظرات 10 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 22:10

یه بار گفتم بازم میگم شما معرکه بودین....معرکه

جواد شالیکار چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 23:24

mel30

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 23:33

حاجی خسته نباشی کارت عالی بود

علی محیط پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 23:45

آقای جواد شالیکار
به پاس زحمات بی همتای شما در این انتخابات
به احترام شما به پا می خیزیم


خسته نباشی مرد

زهرا جمالی جمعه 2 دی 1390 ساعت 15:22

آقای شالیکار کارتون خیلی خوب بود

پریماه مرادپور جمعه 2 دی 1390 ساعت 19:02

خسته نباشید آقای شالیکار!!! ممنون! کارتون رو به نحو احسن انجام دادین!

الهام محمدنژاد شنبه 3 دی 1390 ساعت 21:17

آقای شالیکار بعد از 2بار تماستون همون شب من توضیحاتم رو دادم و برای شما که دچار عذاب وجدان شده بودین و نگران اینکه مبادا کوتاهی از جانب شما رخ داده مسجل شد که مشکلی نیست؛ به نظرم نیازی نبود مجددا توی وبلاگ مطرح بشه اون هم با جملات کنایه آمیز...
شما صرفا مسول برگزاری انتخابات با رعایت قوانین بودین که به نحو احسنت انجام شد
بازهم حضوری صحبت کنیم بهتره

جواد شالیکار شنبه 3 دی 1390 ساعت 23:04

موافقم با حضوری حرف زدن. ولی به جون خودم یادم نمیاد شما در مورد دلیل این کار صحبت کرده باشید

علیپور پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 19:56

از زحماتتون ممنون.....وخسته نباشید

شکور جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 20:08

دسته بندی عکس های خاص میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد