کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اصلاحیه «بچه های کانون تو وبلاگ»

پیرو بحث ارتقاء وبلاگ، صفحه ی اعضای امسال تکمیل میگردد

دوستان علاوه بر یک عکس سه در چهار باحال، با رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، اطلاعات زیر رو هم تکمیل کنن و بذارن تو سیستم کانون، فولدر «اطلاعات اعضای کانون برای وبلاگ»

نام و نام خانوادگی

سال تولد (اصلاحیه به موجب تذکر خانم جمالی: تاریخ تولد با ماه و روز)

سال ورود به دانشگاه

مقطع و رشته تحصیلی

سال ورود به کانون فیلم

شهر محل سکونت

 

شکور...مسئول وبلاگ

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حسینی مهر دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 13:24

فولدر «اطلاعات اعضای کانون برای وبلاگ» کجاست؟

روی دکستاپ سیستم کانون

شکورم

سمیه محبوبی دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:28

سلام.بله حتما این کارو میکنم

زهرا جمالی دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 17:41

لطفا بگید علاوه بر سال تولد حتما روز و ماه را هم ذکر کنند

محمد فرامرزی دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 20:49

به نظر من کاری که خانم جمالی میخاستن بکنن رو هم به این کار اضافه کنیم
چیز جالبی میشه
(لا اقل دیگه یه عده روز تولد یه عده ی دیگرو یادشون نمیره)

جهان دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 21:28


آقا شکور خیلی وقت بود میخواستم بگم اینو ولی باز یادم میرفت.....
من احساس میکنم عکس 3 در 4 یه جوریه!!!!!حقیقتش من ایده ای ندارم چون پیش زمینه ی خاصی درموردش ندارم ولی هر کی این پیشنهاد واقعا عالی رو داده ازش بخواین بازم فک کنه یه مدل قشنگترشو سوا کنه...

والا خودم این طرح رو دادم
علت اینکه گفتم سه در چهار برای این بود که سایز عکس های همه یکسان باشه
مضوع این نیست که مث عکس های پرسنلی باشه
شکورم

جواد شالیکار دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 22:46

بله

بذرپاچ دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 17:06

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد