کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه توجه...یادتون نره که سمت تایید نظرات لغو شد

توجه توجه...یادتون باشه که الان ما سمت «تایید نظرات» نداریم بلکه سمت «مسئول اطلاع رسانی اینترنتی» داریم

من هر از چند گاهی از این سمت تحت عنوان «مسئول وبلاگ» نام میبرم چون فعلا اطلاع رسانی اینترنتی مون محدوده به وبلاگ نه چیز دیگه...


توجه داشته باشید که الان اختیارات این سمت از اختیارات سمت پیشین بیشتر شده...

و فعلا من مسئول وبلاگ یا مسئول اطلاع رسانی اینترنتی هستم

فعلا حدود و ثغور اختیارات و وظایف این سمت مشخص نشده

تنها بحث دادن یوزر و پسورد مطرح شده که دارم اجراش میکنم ولی از بقیه اش مطمئن نیستم...

برای شروع هر کس که درمورد وبلاگ بحثی داشت با من مطرح بکنه


درضمن...به عنوان مسئول وبلاگ و البته به عنوان کسی که دنبال هرچه قانونی تر کردن فعالیت های کانون هستم، سر اینکه میشه تو وبلاگ رای گیری کرد یا نه مونده ام حیروووون.

یه چیزی مسلمه ، اینکه اگه تو یه جلسه ی رسمی گفته باشیم که فلان رای گیری تو وبلاگ انجام خواهد شد، اون رای گیری تو وبلاگ مشروعیت داره

ولی درمورد بقیه اش من که فعلا نظری ندارم و نمیدونم چه باس کرد

مخصوصا تو موقعیت های بحرانی ای که تا جلسه ی بعدی وقتی باقی نمونده مث پست قبلی که توسط مهندس نوشته شده...
نمیدونم باس چه کرد

اصلا نمیدونم

بهتره که در اولین جلسه ی رسمی به رای گیری وبلاگی یه مشروعیت دائمی بدون نیاز به تایید در جلسات رسمی بدیم و خلاص


شکورم

نظرات 8 + ارسال نظر
جواد شالیکار جمعه 13 آبان 1390 ساعت 22:33

نتیجه این که در هر صورت این هفته جلسه سه شنبه برگزار می شه,آیا؟

به شالیکار جمعه 13 آبان 1390 ساعت 23:08

شکورم
حاجی کی تصمیم میگیره؟
کی به این سوال پاسخ میده؟
نظرات بچه ها چیه؟
چی به چیه؟
کی به کیه؟
تاریکیه...
این یعنی اهمیت اساسنامه
مجددا شکورم

Arvin parsa شنبه 14 آبان 1390 ساعت 00:07

baraie didane noor be khorsheed negah kon.
baraie didane eshgh, be mah
baraie didane zibaiee,be tabiat
baraie didane omid ,be aiande
va baraie didane kanoone filmo akse daneshgahe shaheed beheshtee be agh shakoori negah kon!!!


faghat be mored akhar khoob negah kon.

درسته که من از قدیمی هام ولی در حال حاضر صرفا مسئول وبلاگم
شکور متشکر

محمد فرامرزی شنبه 14 آبان 1390 ساعت 00:46

آورین

علی پور شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:41

من اولین باره که تو جمعتون اومدم هنوز نظری در موردتون ندارم تا حالا جمعتون جالب بوده

Arvin parsa شنبه 14 آبان 1390 ساعت 19:22

nafarmaeed shoma ghalbe tapandeie kanooneedo baghie saiere andamo ajzaie kanoonan[:S004hameen tavazoetoon baes shode enghadr mahboob sheed dge:],

آروین پارسا
من خودم رو در حال حاضر یکی از اعضای به شدت فعال کانون میدونم
ولی سمتم تو کانون صرفا و صرفا مدیر وبلاگه و بس..
این جدیه جدیه
شکور غیرمتواضع

جهان شنبه 14 آبان 1390 ساعت 20:52

نه آقا شکور اینطوری نمیشه آروین پارسا خلق و خوی نازنین بنده رو میطلبه تا توجیه شه....... جناب پارسا سرتون خلوت شد حتما خدمت ما برسید

و اینگونه بود که چهارمین جنگ جهانی - البت با بیل و کلنگ - به وقوع پیوست

شکور بی پناه

Arvin parsa یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 08:16

be aghaie shakooree:
baba ghalat kardam dge azatoon tareef nemeekonam
be agha jahan:man ba shoma karee nadaram,age karam dareed shoma tashreef biareed(akhe kholgho khooie manam bazee vaghta kheilee nazaneen mishe hala meile khodetoone man moshkelee nadaram)

Dejjal kheilee javan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد