کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی شنبه ای که گذشت

صورتجلسه ای بر اتفاقات رخ داده در جلسه ی شنبه

 

اول اینکه خانوم نعیمی گل کاشتن

واقعا دستشون درد نکنه که ملت رو تو حیاط دانشکده شون در به در کرده بودن

و البته که هی میخواستن وقوع این اتفاق نامیمون رو بندازن گردن فربد خندان که فربد خندان هم کاملا اظهار بی اطلاعی کرد

بازم خواهش میکنم که اگه میخواید مکان جلسه رو تغییر بدید، خیلی قبلتر عمل کنید تا زحمت کمتری لازم باشه بکشید

اگه دو-سه روز قبلش این تصمیم رو میگرفتید، فقط کافی بود تو وبلاگ نظرگیری کنید و تموم

به هر حال اگه مکان جلسه تغییر کرد یکی باید مسئول چسبوند پوستری روی در کانون مبنی بر این تغییر مکان بشه

 

حالا خود جلسه

متاسفانه یهو اردوی مشهد به جلسه خورد و خانوم وفایی بازم نتونستن تو جلسه باشن و امید صفایی که میخواست یه موضوع بسیار مربوط به دبیر رو مطرح کنه، با پیشنهاد بنده و خانوم محمد نزاد گذاشت برای جلسه ی بعدی

تو این جلسه همونطور که حدس زده بودم کسی دیگه اشتیاقی برای اکران 1359 نداشت (علت پیش بینی ام رو هم شنبه میگم) ولی قرار شد که صفایی و تقوی بیفتن دنبالش تا 6 عضو مسافر کانون برگردن ببینیم چه کار باس بکنیم

علاوه بر اون تصویب شد که جدایی و آفریقا هم نمایش داده بشه ولی سر اینکه کدوم فیلم باید کی پخش بشه مشکلاتی وجود داشت فقط همگی سر اینکه اولین کارمون باس 1359 باشه حرفی نداشتن

خلاصه که بازم صفایی و تقوی قبول کردن که تواین مدت سفر مشهد ببینن اون کارا رو میتونن به کجا برسونن

در ادامه بحث کلاس ها رو تقوی روشن کرد که مث اینکه سر مستانه مهاجر خلوته و عقیقی هم نزدیکه

خانوم بشیری از کلاس پوریا خبری نداشت و خانوم وفایی و مردیها هم نبودن بگن که در چه مرحله ایه

فرامرزی هم پیشنهاد کلاس عکاسی رو داد

تقوی هم کلاس فیلمبرداری رو پیشنهاد داد که با تچزیه و تحلیل ها به این نتیجه رسیدیم که اگه همه ی اساتید این کلاس ها اوکی بدن

اول کلاس تدوین و عقیقی رو با هم اجرا کنیم

کلاس پوریا هم اگه مشکلی برای زمان و بودچه و مجوز این کلاس ها ایجاد نمیکنه (طبق توافقات قبل) توسط گروه خانوم وفایی انجام بشه

کلاس عکاسی هم یه پیشنهاد شخصی از طرف فرامرزی محسوب بشه که کاراش رو انجام بده

و کلاس فیلمبرداری رو هم ببینیم میشه تو تابستون راش بندازیم یا نه

 

متاسفانه الان که دارم این متن رو مینویسم ، چهارشنبه اس و فقط 5 دقیقس که از سفر برگشتم. من مسئولیت نوشتنش رو قبول نکرده بودم پس ببخشید

اگه کسی احساس میکنه که اطلاعاتی رو ندادم یا اشتباه دادم حتما تو قسمت نظرات اصلاح کنه که سوتفاهم نشه

عباس شکوری


حاضرین:

صفایی

تقوی

سلیمیان

فینی زاده

زین العابدینی

نعیمی

بشیری

شکوری

عمو عطار

محمدنزاد

فربد اون انتهای کار خودشو رسوند که خسته نباشید بگه و بره

 

غایبین:

محیط

مردیها

وفایی

پشت مشهدی

نظرات 5 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 22:08

ممنون از این گزارش خوب

محمد فرامرزی پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 16:40

آقا شکوری دوستان سوء تفاهم براشون پیش میاد آخه من چطور پیشتهاد دادم درحالیکه جزو حاضرین نبودم؟؟؟

الهام محمدنژاد جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 11:20

آقای شکوری مورد غروب حلزون رو فراموش کردن که بنده مطرح و نظر خواهی کردم.
غروب حلزون طبق توافق همگی شد چهارشنبه ساعت ۲ یکی از کلاسای دانشکده برق که امکانات خوبی داره....
بازم تا قبل از شنبه بچه ها نظری داشتن اعلام کنن که من باید با آزاد محمدی-کارگردان-هماهنگ کنم
ممنون

الهه وفایی جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 11:47

من ۴شنبه اون ساعت کلاس دارم
سعی کنید فیلم رو در کمال بی فرهنگی کپی کنید
:دی

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 23:29

و این چنین است که حرصمان در می آیددددددددد

خانم حرصتون در نیاد
بعضی چیزا رو صلاح نیست بذاریم تو وبلاگ خوب
الکی که مسئول وبلاگ نداریم
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد