کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جهنمی

شنبه، اولین جلسه ی فیلمنامه نویسی جهنمی انجام شد 

با حضور من و سید مهدی حسینی (از دانشگاه علامه) 

امیدوارم که تا عید، سه جلسه مقدماتی انجام بشه و تو تعطیلات عید فیلمنامه قطعی نوشته بشه 

تا تابستون پیش تولید انجام بشه و تو نیمه ی ماه اول تابستون فیلمبرداری شروع بشه 

 

 

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 13:26

من از دست کانون فیلم و عکس گله دارمهر وقت اومدیم تو کانون فعالیت کنیم بسته بوده و یه بار موفق شدیم و رفتیم تو اون کانکس که یه پسره بهم گفت می تونی تو کانون فعالیت کنی و جلساتی ما شنبه ها داریم که می تونی تو اون هم شرکت کنی و ما شنبه اومدیم جالب این جاست که شنبه هم بسته بودمن خیلی دلم می خواد تو کانون فعالیت کنم بهم راهنمایی کنیدمر۳۰

تو کی هستی؟
وبلاگ رو بخون
شماره های بچه های کانون رو داشته باش
و پیگیر باش
قبل از امتحانا ما هر شنبه جلسه داشتیم
علاوه بر اون هر روز ۱۲ الی ۱۳ هم کانکس باز بوده
و بازم علاوه بر اون طبق اعلان هایی که تو وبلاگ رخ میداد زمان های خاصی هم بررسی فیلم داشتیم
چرا ما رو پیدا نکردی؟
من یکی از اعضام
شکوری:۰۹۱۹۳۴۹۹۸۳۹
میتونی باهام هماهنگ کنی
شماره ی بقیه رو هم میتونی بگیری ولی نمیدونم میتونم تو وبلاگ بنویسم یا نه
پس فعلا شماره ی من رو داشته باش
و پیدامون کن

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:56

در باز کنا کیا بودن پارسال؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد