کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معلق نامه

سلام

شکورم

1- چهارشنبه انیمیشن راز کولز رو تو کانکس دیدیم، من که خیلی دوسش داشتم، عطار و امید زیاد خوششون نیومد، خانم بشیری و دوقولهاشون هم بودن

2- اولین جلسه ی کلاس کارگردانی شروع شد، ولی برای اینکه مشکلات این جلسه پیش نیاد باید، چند دقیقه قبل از شروع کلاس از هماهنگی دانشکده برق مطمئن بشیم

در ضمن استاد گفت که اگه بعضی بچه ها ساعت دو و نیم کلاسهای دانشکده هاشون تموم میشه، مشکلی نداره که کلاس رو اون ساعت شروع کنه و تا پنج و نیم ادامه بده، لطفا درمورد این موضوع بحث کنید

بحث اینکه تو فرجه ها کلاس خواهد بود یا نه رو هم به رای گذاشتیم که فعلا قرار شد  که باشه مگر مخالفت اکثریتی جدیدی اون رو نقض کنه

3- شنبه طبق روال سابق باید جلسه باشه     

و من هم صحبت های مهمی دارم (البت به نظر خودم مهم)

اما خانم وفایی شنبه نیستن، کلاس جبرانی دارن

هرچند که الزامی نیست که دبیر تو جلسه باشه و بدون دبیر هم اغلب قریب به اتفاق کارای کانون رو میشه انجام داد ولی صحبت های من صحبت هایی بود که میخواستم ایشون هم باشن، حالا دقیقا نمیدونم چه کار کنم

نظر بدید ببینیم چه کنیم، آیا شنبه رو بندازیم یکشنبه یا اینکه علاوه بر شنبه ، یکشنبه هم جلسه داشته باشیم؟

اصلا کسی به غیر من هست که برای روز شنبه صحبت داشته باشه یا نه؟

دوستان برای این متن حتما پیغام بذارید ببینیم چه باس کرد

نظرات 10 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 18:39

بذارید اولین پیام رو من خودم بدم:
من میگم جلسه ی شنبه باشه، بدون حضور خانم دبیر (با تشکر از ویراستار متعصب کانون- البت تعصب صنفی) ولی قبلش دوستانی که پیشنهاداتی دارن که فکر میکنن باس دبیر هم بشنوه، قبلش با ایشون هماهنگ کنن و نظر ایشون رو بگیرن و تو جلسه مطرح کنن که البت بدون حق رای میشه ولی استدلالاشون مطرح میشه

امید پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 19:27

منم میگم همون شنبه جلسه باشه

الهه وفایی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 19:54

manam migam b khatere naboude man jalase ro aghab nandaazid
man talashamo kardam k biaam amma ostadae e goft k hatman 4shanbe gof k baayad hatman beram sare class
khosh bashid

مژده پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 21:48

من که ۱شنبه تا ۱ کلاس دارم! اصلآ نمیتونم... درنتیجه شنبه برای من بهتره...
راستی حاضر!

امیر حسین پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 22:19

من یکشنبه دانشگاه نیستم. شنبه را استقبال می کنم

الهام محمدنژاد جمعه 19 آذر 1389 ساعت 00:53

من میگم جلسه شنبه برقرار باشه و نظرات همگی مطرح بشه و مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیره؛ اما حق رای خانم دبیر استثنا این بار هرچند بدون حضور، محفوظ باشه و نظرشون اعمال بشه
بازم این نظر منه!! تا ببینیم دیگران چه خواهند گفت

محمد فرامرزی جمعه 19 آذر 1389 ساعت 19:48

من شنبه رو سعی میکنم بیام ولی قول نمی تونم بدم
لکن یکشنبه اگر بود حتما هستم

مژده جمعه 19 آذر 1389 ساعت 20:46

من ۲باره حااااااااضر....

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 22:57

elham jaan merc az pishnahaadet
baraaye man vaghean arzeshmand boud
mamnounam
amma man ba tavajoh b inke nemidounam asan farda mikhadd chi gofte beshe v b sheddat mikham az hashie!!!!!! parhiz konam
kollan ra'y nadam behtare
bazam merrc az tavajjohet

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:15

پس آقا شکور در زمینه ی شمارش ایام هفته برای جلسات پیشینه ی دیرینه دارن.............
شنبه،یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه..........
واو،اوهو،آخ آخ آخ آخ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد