ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
همونطور که قبلا بارها گفته ام: از ساخت فیلم اول کارگردان بعدش بازیگر اصلی و در آخر کانون نفع میبره...
برای همین به نظر من کسی که میخواد از امکانات مالی کانون درست و حسابی استفاده کنه باید شرایطی داشته باشه
به طور مثال الزاما عضو عرفی، مجمع عمومی یا نهاد تصمیم گیری کانون باشه ...
ولی این کافی نیست
افرادی هستن که تنبلی میکنن، وحشتناک تنبلی می کنن ولی عضو این ریختی کانون هستن
به نظرم باید شرط دیگه ای هم گذاشته بشه
به طور مثال اینکه فردی که مثلا بودجه ای بالاتر از دویست هزار تومن میخواد باید به ازای هر دویست هزار تومان، مدیریت پروژه ی اکران معمولی سه فیلم یا اجرای یک کلاس یا... رو تو کارنامه اش داشته باشه
روی این فکر کنیم...
نفع کانون به کسایی بیشتر برسه که بیشترین نفع رو به کانون رسونده ان
شکور
با این موضوع موافقم
با این جمله موافقم
نفع کانون به کسایی بیشتر برسه که بیشترین نفع رو به کانون رسونده ان
ولی رو معیارها باید بیشتر و دقیق تر فک کرد.
وقت کردی دکترین ها رو بخون
کل موضوع دکترین رو
خیلی سر اینکه بهترین معیارها چی میتونه باشه بحث شده
4 ساله که داره بحث میشه
شکور