ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
ترسیم:
1) منتقد بیاید: جلسه به قولِ امید "شکیل" برگزار میشه؛ همینطور هم هست؛ این طور میشه نگاه کرد که، کسایی که میان فیلم رو ببینن و تشنهی کیفیت ان، اینکه کار "کانونی" برگزار بشه، خیلی براشون مهم نیست، انقدر که حرفای خوبی شنیده بشه؛ یا لااقل آدمِ شناختهای حرف بزنه.
تحلیل مثبت: فیلم هوادار و بیننده داره، و بیشترازاندازهی معمول (یا حتی لازم) کیفیتدار کردنش، یه تجربهی خوب از کانون رو تو ذهن ِبچهها نقش میبندونه؛ بها و هزینهاش هم باز به استناد به نظرِ کتبی ِامید، یه یار ِمهربونه ( =کتاب).
تحلیل ِمنفی: چیزی به نظرم نمیرسه.
2) منتقد نیاید: یکی از بچههای معتمد و متین ِکانون، نقش منتقدِ داخلی رو به عهده میگیره. کار "کانونی"تر میشه، و مخاطبها این تو ذهنشون نقش بسته میشه که کار کانونیتر شده. یار ِمهربونمون رو هم الکی حروم نمیکنیم.
تحلیل ِمثبت: بومیسازی و اینکه از مهارتها و تواناییهای جوانان استفاده بشه، همواره از اهدافِ بلندِ انقلابها محسوب میشده؛ من هم موافق و طرفدار ِهمچین اتفاقی ام. شخصن خودم هم حاضرم سوالهای سخت و خفن از منتقدِ عزیز ِبومی مون بپرسم، که حتی بیشتر در اذهان نقش ببنده.
تحلیلِ ِمنفی: فیلم ِحیفیه، و معمولی (و گیرم کانونی) برگزار شدنش، ممکنه به این زنجیرهی پیوستهی اقبال و استقبالِ فورانی ِمخاطبها (که شروع ِمحکمش از اکرانِ جدایی یه) خللی چیزی وارد کنه.
بالاخره نظر: بنده و همسرم، بینِ نمونه های موجود، همیشه گزینهی شمارهی یک رو انتخاب میکنیم.
پ.ن: بدینوسیله هر گونه ادعایِ خالیازاغراض نوشتن رو شَتبن (شخصن + کتبن) تکذیب میکنم.
همسرت!!!!
به سلامتی
به سلامتی
بابا زودتر بگو
به مبارکی
البت فکر کنم شوخی میکنی
همچنان شکورم
چه کشکی؟
.
کی نوشته اینو؟ من نفهمیدم اصلن.چیه؟
ایشون فربد فرازنده مهر ملقب به فربد خندان هستند
با طوماری از اصطلاحات نو ظهور در ادبیات جهان
آفرین بر ایشان
روزی که زاده گشتند و روزی که...
شکور ناچیز
گیلی گیلی گیلی گیلی.................
مفهوم بود خداروشکر......