کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه ی یکشنبه 24 اردیبهشت 96


افراد حاضر در جلسه:
فرانک نجاتی
مانی میرسعیدی
میلاد قربانی
سینا حق روستا
سعید پشت مشهدی
مهراد عبقریان
هانی بختیاری
زهرا قادری
پگاه عسگری
مینو کنگرانی

افرادی که وقت برای صحبت خواستند:
خانم نجاتی-اقای بختیاری-اقای میرسعیدی- اقای پشت مشهدی

خانم نجاتی:
پست معذرت خواهی برای تخلفات پیش آمده را داخل وبلاگ گذاشتم. برای انجام فعالیت در این ترم فرصت چندانی نمانده. پس می توان فقط روی فعالیت های ترم تابستان تمرکز کرد مثل برنامه های ساخت فیلم و برگزاری کارگاه های تابستان و آمادگی برای معارفه.
جزب نیرو و ورودی ها در این سال خیلی بد بوده و مشکل هم اینه که اکثر افراد کانون ورودی 91 هستند و دیگه امکان حضور و فعالیت تو کانون رو ندارند.پس یه برنامه ریزی اساسی برای جذب نیرو باید انجام شود. 

آقای حق روستا:
به نظرم باید کانون درخواستی خطاب به معاونت یا ریاست بدیم تا یه زمان ثابت برای برنامه های ما در نظر بگیرد مثلا سه ساعت در هفته تالارهای دانشگاه به ما اختصاص پیدا کنه. 
نجاتی:
ریاست به همه ی دانشگاه ها نامه زده که تالارها رو در اختیار برنامه های فرهنگی بذارن اما دانشکده ها عملا این کارو نمی کنن.
بهتره که یه برنامه بلندمدت بذاریم تا تالارها رو از خیلی قبل رزرو داشته باشیم.  نیروهای کانون همونطور که گفتم خیلی کمن و معارفه ی سال بعد باید خیلی قوی برگزار شه چون درحقیقت معارفه ایه برای ورودی های 94 و 95 و 96!
نکته ی دیگر اینکه با توجه به این که علاقه مندان حوزه ی عکاسی در دانشگاه عموما بیشتر از فیلم اند باید فعالیت های عکاسی کانون منسجم تر باشد و برنامه ریزی در این مورد حتما انجام شود.
قراره 4 تا فیلم تابستان ساخته شود و به نظرم خوبه که یک دوره ی فیلم سازی در کانون برگزار شود و افراد علاقه مند این دوره ها در ساخت فیلم ها شرکت کنند.
درمورد گروه تلگرامی: نکته ی اول اینکه این گروه یک گروه غیر رسمی است و برمبنای فعالیت و حضور اعضا در کانون به مناسبت فعالیت های دوره ای کانون افراد به این گروه اضافه یا از گروه حذف میشوند. و ضمنا اعلام پروژه و تصمیم گیری ها به هیچ عنوان در این گروه انجام نمی شود.

آقای بختیاری: در خصوص اتهامات اقای قریشی و همچنین تخریب های ایشان نسبت به من در وبلاگ کانون جواب ایشان در وبلاگ را داده ام لیکن درصورت عدم اقناع پاسخ های من از جانب اقای قریشی و ادامه ی این روند بهتر است ایشان در جلسه ای رسمی حاضر شوند برای صحبت.

با توجه به مشکلات و حواشی پیش آمده ی ناشی از امکان کامت گذاری و تایید شدن با نام ناشناس در جلسه رای گیری ای انجام شد و با اکثریت آرا تصمیم بر این شد که زین پس امکان تایید کامت هایی که با نام ناشناس انجام میشود وجود نداشته باشد.

آقای میرسعیدی:
در مورد روز کانون آقای عبقریان و اقای بختیاری قراره کلیپ بسازند. فیلم آقای پشت مشهدی که با حضور افراد کانون ساخته شده در روز کانون پخش میشود. آقای پشت مشهدی یک مسابقهد ی سینمایی برای روز کانون ظراحی می کنند.

آقای پشت مشهدی:
 پروژه ی شخصی فراخوان تست بازیگری رو اعلام کردند. هیچ کس مخالفتی نکرد. مدیر اجرایی های این پروژه:اقای بختیاری- اقای حیدری- اقای پشت مشهدی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد