کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی مفقود




- چرا نظر سرکار خانم نگین زبید که در واقع شرحی بر جلسه ی یکشنبه ی گذشته بوده پاک شده و به زباله دان رفته ؟
- چرا مسئول اساسنامه پست صورت جلسه را در قالب یک پست ، ارسال  و ساعاتی بعد از وبلاگ حذف میکند ؟
 
گویی "همه" نامحرم و غریبه اند و کسی نباید بفهمد در کانون چه خبر است
سنجاق تا پیدا شدن صورتجلسه یکشنبه 10 اردیبهشت
 بخش ذیل در تاریخ 19 اردیبهشت سال جاری به پست اضافه شده
  
 مسئول اساسنامه در قالب کامنتی ذیل همین پست مدعی است که  :  "
بهتر بود که یکم فکر کنی و ببینی که من دسترسی خاصی ندارم که بتونم پست رو پاک کنم"
در حالیکه همه میدانند که هر نویسنده قادر به ویرایش و حذف پست های ارسالی خودش است.
به طور مثال این تصویری از صفحه ی مدیریت وبلاگ نگارنده است که قادر به ویرایش و حذف پست های ارسالی خودم هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
عضو سابق دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 19:43

قریشی مسلمون نیستی

هانی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 00:51

من نمیفهممت قریشی
بند دومت مربوط به خودمو رو نفهمیدم مثه همیشه دنبال مقصری
من دیروز غروب فهمیدم که کامنتی که صورت جلسه بوده پست شده و دوتایی با هم حذف شده و به چن تا از بچه ها که یکیش مهراد عبقریانه گفتم و گفتم که یه پستی میذارم راجع بهش و چون امروز کنفرانس داشتم نرسیدم کهاز دیشب تا به حال به وبلاگ سر بزنم و الان که میخواستم پست رو بذارم با پست عجیب و غریب تو روبرو شدم. ولی جدای از این واقعا برات متاسفم که با سن بالا تهمت میزنی. بهتر بود که یکم فکر کنی و ببینی که من دسترسی خاصی ندارم که بتونم پست رو پاک کنم و فقط مسول وبلاگ دسترسی داره ولی باز من در این جریان با مسول وبلاگ مضنون نیستم. بزرگ بودن به سن میست واقعا

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 23:50

جناب قریشی بیخیال حاجی چرا دنبال جور کردن مقصر برای هر مدل اتفاق هستی جای صرفا حضور وبلاگی تو کانون (که دیگه الان فعالیت کانونی هم بنظرم حساب نمیاد) بیا کانون و فعالیت داشته واقعی داشته باش به عنوان نمونه من هفته قبل همون فیلم کوتاه محیط زیست رو با کمک همین اعضای حال حاضر کانون ساختم به شما هم پیشنهاد میکنم جای از دور ایستادن و صرفا انتقاد کردن و ایجاد تنش بیای تو کانون و فعالیت داشته باشی تا از حضورت بهره مند بشیم

هانی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 16:20

شرح واضحات میدی معلومه که نویسنده میتونه پست خودش رو ویرایش کنه بازم دقتتو ببر بالا که من اصن پست رو نگذاشتم که بخوام حذفش کنم. یخورده دقتتو ببر بالا. خیلی خوبه که یکی حواسش باشه تا تخلفی صورت نگیره ولی به شرطی که قصد و غرضی نداشته باشه و به فکر منافع کانون باشه و ندونسته حرف نزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد