کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مرحوم اساسنامه



حتی دیگر از آن  دموکراسی دکوری  نیم بند کانون هم خبری نیست . حالا دیگر تصمیم گیری های محفلی، بایکوت و انحصارطلبی همیشگی ، نقاب دموکراسی را برداشته و  کاملا هویدا شده. آن اساسنامه ای که بر طبل حفظ و صیانت  از آن کوبیده میشد که چه و چه ظاهرا محلی از اعراب ندارد. هنوز زوال حافظه گریبان دوستان را نگرفته که همین چند ماه پیش خط به خط اساسنامه لازم الاجرا بود. مسئول اساسنامه هم که بیشتر یک شوخی است. جلسات کانون تشکیل نمیشود. طبیعتا صورت جلسه ای هم در کار نیست. در فروردین سال جاری 6 پست در وبلاگ گذاشته شده در حالیکه در فروردین ماه سال های گذشته به ترتیب 25 73  84  پست در وبلاگ درج شده است. زمانی که خانی بدترین مسئول اساسنامه نامیده شد، تصمیمات بخش عمده ای از اعضایی که امروز به دلیل همین رفتار های ذکر شده  در کانون نیستند، ملغی اثر میشد چرا که در گروه تلگرام مطرح شده و رسمیت ندارد و فقط وبلاگ .

 

 و حالا وضعیت تاسف بار فعلی که با تصمیم گیری های محفلی با پوستر چسبانده شده به در و دیوار دانشگاه مواجه میشویم. پروژه ی شخصی! اعلام! هیچ . کاری که نه تنها بطلان ادعاهای عمل به اساسنامه را  نشانگر است که توهین به جمهور کانون است. و این نتیجه ی کاملا قابل پیشبینی سیاست های انقباضی و دفع حد اکثری و بایکوت سلایق مختلف طی دو سال اخیر در کانون است. این رویه قطع و یقین منجر به رشد بماهو رشد نخواهد شد و آن آمارهای دل خوش کنک همیشگی تنها حاصلش خواهد بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
عبقریان جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 17:22

چه کلمات قصاری نوشتی خطا و سهل انگاری بعضی موقع ها پیش میاد دیگه

امیر حیدری یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:34

صحبتت در مورد عدم اعلام پروژه درسته و مدیرای اجرایی هم در موردش عذر خواهی کردند و قبل از اکران پروژه رو اعلام کردند. این ادبیاتی که تو در این پست داری قاعدتا باید برای چندین مورد تخلف باشه نه یک مورد
( که حتی اون یک مورد هم با تذکر بجای تو درست شده) تو یک جوری داد وا کانونا و وا اسفا سر دادی انگار چندین و چند مورد تخلف انجام شده. رفتارت شبیه آدمیه که منتظر زمان بوده تا یه سری مظالب رو ( بدون ربظ حتی) بیان کنه.
در مورد این جمله ""زمانی که خانی بدترین مسئول اساسنامه نامیده شد""
قطعا زمانی که خانی بدترین مسیول اساسنامه شناخته شد به دلیل قیاسش با مسیولین قبل از خودش بوده و حتی اگه هانی از اون بدتر باشه بازم اون جمله درسته. ضمن اینکه هانی از خانی بدتر نبوده. دلیلشم همین وبلاگه. خانی چندیدن و چند مورد اشتباه داشته ولی هانی فقط همین یک مورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد