کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست از طرف محمد گلخندان

گزارش جلسه یکشنبه 8 اسفند 95

در ابتدای جلسه بختیاری، حصاری و پشت مشهدی وقت خواستند.

بختیاری:

الف- راجع به اکران کشوری صحبتی با مسئولین امور فرهنگی و سالن شد که اگر هفته آینده سالن خالی بود میتونیم فیلم اکران کنیم. گزینه اکران احتمالا "بدون تاریخ بدون امضا" خواهد بود. برای اکران احتمالی احتیاج به نیرو برای کمک داریم مخصوصا در زمینه پوستر و تبلیغات.

ب- بختیاری تاکید کرد که اعضا فعال تر بشن

ج- از دبیر گله کرد که چرا کم میاد کانون و پیگیر جلسات برای فعال شدن اعضا نیست مخصوصا جلسه ای که قرار بوده با حضور دبیر فعالیت ها لیست بشن..

حصاری:

الف- کمبود در بازکن داریم. دوستان ساعاتی که میتونن حضور داشته باشن رو در وبلاگ اعلام کنن. تایم خالی در حال حاظر داریم. در بازکن اگه فرد مشخصی باشه خیلی بهتره.

پشت مشهدی:

برای ساخت فیلم کوتاه 180 ثانیه ای پاسارگاد، کسایی که ایده دارند یا میخان فعالیت کنن اعلام کنن تا فیلم بسازیم. بخش های مربوط به این جشنواره محیط زیست، اهدای عضو و تکریم خانواده است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نجاتی چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 11:47

در جواب آقای بختیاری باید عرض کنم که دبیری، دربازکنی نیست و لزومی نداره من مدام در لوکیشن کانون حضور داشته باشم، که البته هفته گذشته هر روز صبح کانون بودم به جز دوشنبه. در جریان پروژه ها هستم و با مدیر اجرایی پروژه هماهنگم. از اون جلسه ای که گفتید "قرار بوده" برگزار بشه هم خبر ندارم و یادم نمیاد با کی قرارش رو گذاشتم.
راستی شما تو روز جلسه با مسولین سمت قرار شد جداگانه باهاشون جلسه بذارید، گذاشتید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد