کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تبریک بابت پایان ایام مبارک امتحانات

سلام به همگی

تبریک میگم بالاخره امتحانا تموم شد، امیدوارم خوب بوده باشه برای همه.

چند نکته:

1- لوکیشن کانون وضع خیلی خوبی نداره. خوبه که یه روز دور هم جمع شیم و یه دستی به سر و روی کانون بکشیم.

2- تیم نشریه نگاره به ویژه مدیر اجرایی این پروژه آقای خانی گزارشی از روند نشریه و یا ادامه و توقف آن در وبلاگ قرار دهند.

3- در تعطیلات به پروژه های ترم بعدی فکر کنیم. تا الان چند نفر از بچه ها حرفایی زدن که انشالله در وبلاگ اعلام میکنند.

4- مسئولین سمت کم کم به فکر باشن که طبق تقویم آموزشی کلاس ها از 9 بهمن شروع میشه، بنابراین تا 23 بهمن برای معرفی معاون مهلت هست. کم کم اقدام کنیم که به موقع انتخاب معاونین تموم شه.

5- از مسئول اساسنامه خواهش میکنم فیلم آقای زردکوهی رو پیگیری کنه و تذکر بده که در صورتی که پاسخی نگیریم مجبور به اقدام از طرف دانشگاه هستیم.

6- و نکته آخر اینکه کسی پروژه خرید بلیط های فجر و فعالیت های مرتبط با اون رو قبول میکنه یا نه؟ دقت کنید که مهلت زیادی نداریم و اگر کسی مایله سریع تر اعلام آمادگی کنه.



لطفا تا شروع ترم سنجاق باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 01:14

ممنون از یادآوری های به موقعتون.
من با روشی که قبلا اعلام کردم مدیر اجرایی فجر رو قبول میکنم.
البته با توجه به پیش فروش شدن بلیط ها فکر میکنم تنها روص همینه

قربانی جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد