کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کناره گیری از انتخابات!


فکر میکنم که اینقدر پروسه ی انتخابات شورای مرکزی به طول انجامید که هم تمام توان و انرژی ما و هم تمامی اعضای کانون را از بین برد و هرچند که هدف ما حرکتی برای بهبود شرایط کانون بود و سعی داشتیم دقیقا مطابق دموکراسی حاکم بر اساسنامه عمل کنیم تا رویه ی اشتباه یک سال گذشته را که کانون را با شرایط خوبی روبرو نکرد را اصلاح کنیم اما آنچه در مجموع و با وجود تمام شرایط پیش آمده و پیش آورده شده نصیب ما و کانون شد خستگی بود و پروسه ی تکراری و بی ثمر اعتراض و رای گیری ! 
و   این چیزی که انتظارش را داشتیم و برایش برنامه ریزی کرده بودیم نبود . 
از ابتدا ائتلافمان را با هدف تغییر  و بهبود هرچه سریع تر شرایط فعلی کانون تشکیل دادیم و این هدف هنوز به قوت خود باقیست.  بنابراین پس از حل مشکلاتی که پیش آمد تصمیم گرفتیم برای صلاح کانون و صرفه جویی در وقت، من و آقای خانی،  به نفع جناب عبقریان از رای گیری کناره گیری نماییم تا با حذف این  رای گیری ایشان به عنوان عضم پنجم انتخاب شده و وقت و انرژی کمتری از همه ی اعضا گرفته شود تا شورای مرکزی هرچه سریع تر تشکیل شده و دبیر جدید را به کانون معرفی نماید. 
بازی های عجیبی شروع شد که انتظارش را نداشتیم و به هیچ وجه به صلاح تشکلی چون کانون نبوده و نیست . به جهت خاتمه دادن به آن ها تصمیم گرفتیم تا استعغا دهیم و  پاسخمان به صحبت های پیش آمده در این مورد که نه تنها به نفع کانون نیست و به ضررش هم هست  سکوت خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری شنبه 29 آبان 1395 ساعت 23:04

منظورتون رو از بازی متوجه نمیشم. اگه منظورتون اساسنامه کانون هست باید بگم به هیچ وجه این قضیه برای کانون هیچ وقت بازی نبوده. اگرم منظورتون طولانی شدن انتخاباته باید بدونید این روشیه که خودتون بهش رای دادید. و کار شما هم معنی سکوت نداره این که یه جمله بگید بدون اشاره به مصادیقش بیشتر از این که معنی سکوت بده معنی گریز از ارایه استدلال و مدرک میده. در انتهای پستتون چیزی نوشتید که از نظر من جقیقت نداره در وبلاگ باید با مدرک حرف زد خانم آرامش. لطفا آنچه که میدونید و آنچه که بازی خواندید رو به روشنی بیان کنید. ممنون.

نیک نژادی یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 00:26

به خانی و آرامش: ممنون بابت تصمیم هوشمندانه تون
کاش متن انصرافتون ساده تر از این بود.

به شورای مرکزی: لطفا در صورت امکان، زودتر درباره ی دبیری صحبت کنین. حتی به نظرم میشه همین فردا به صورت غیرحضوری صحبت کنین ( طببق اساسنامه مشکلی نداره) تا اگر نیاز به انتخابات برای دبیریه، سه شنبه و چهارشنبه همین هفته انجام بشه. چون هفته ی دیگه هم دوباره تعطیله، اینجوری کانون دو هفته جلو میوفته. با تشکر فراوان از درایت و همکاری شما

سعید چ.ع سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:20

قطعن در وانفسایی که چن تا "بچه" دارن فضای کانون رو "متشنج" میکنن و اصول "دموکراسی" محکم کانون رو زیرپا میزارن، حضور "قدیمی" های "دلسوز" یک "نعمت" الهیه. سایه شون از سر سر کانون کم نشه به حق سلطانِ خراسان.

نجاتى پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 00:08

ممنون که شما قدیمیا سایه تون رو بر سر کانون حفظ میکنید به قولى مرسى که هستید.
اقلاً بیاید کانون در خدمت باشیم
از کجا میدونید من نیشابوریم؟ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد