کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد به مسئولین سمتی که هنوز معاون خود را مشخص نکرده اند

چرا مسئولین سمت، معاونین خودشون رو انتخاب نکرده اند. حداقل یه پست فراخوان معاون بزارین. 

انتقاد جدی به مسئول اساسنامه که به جای او من دارم تذکر میدم. خود مسئول اساسنامه هم جز این مسئولین است با وجود این که دو بار حضوری به جناب خانی گفتم که پست فراخوان رو بزارید، نمیدونم چرا هنوز اقدامی نکردن. 

نظرات 16 + ارسال نظر
خانی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 23:28

ممنون از یادآوریت. در حال پیگیری این موضوع هستم، و البته به شدت هم سر مسائل پیش اومده به عنوان مسئول اساسنامه درگیر هستم.
به هر صورت اینکه دوستان کم کم دارن به اساسنامه روی میارن باعث خوشحالیه. بازم ممنون از یادآوریت

هانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 13:43

به آقای خانی:
نمیدونم این تعلل شما واسه چیه وقتی کاندید هست، بنده میخوام کاندید اساسنامه بشم . منتظر پست فراخوان شما هستم. بعد از اینکه کامنتو گذاشتی، دو تا پست گذاشتی ولی با وجود تذکر من به شما هنوز از پست فراخوان خبری نیست.
سوال: دلیل این همه تاخیر در گذاشتن یک پست ساده چیست؟ (دو ماه)

خانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:46

به اقای بختیاری:
افرین که اینقد فعال شدین.خوبه

خانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:12

فقط بگو ببینم برادر،اون موقع که زرگر خودشو به در و دیوار میکوبید معاون میخواست کجا بودی که الان اینقدر طلبکار نباشی؟هاا؟بگو دیگه
کجای کانون بودی برادرم.کجا؟

دو نکته :
اول سال ها در کانون بودم سمت نداشتم الان دو سمت خواهم داشت خب علاقه نداشتم تا قبلش اصلا این پرسش بیهودست مثل این که به ترامپ بگی زمان ریگان کجا بودی تو ملکشونم

نجاتى پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:32

خیلى جواب سوالتون واضحه آقاى خانى! درگیر کنکور بودن و بعد کنکور هم معلوم نبود که کدوم دانشگاه قبول شن که بخوان همچین مسئولیت مهمیو رو هوا قبول کنن.

خانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:38

عجب!!
جالبه!!
شما و بقیه هم کنکور داشتید؟؟؟

نجاتى پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:42

بله من ٢٠ واحد سنگین داشتم و ترم قبلش هم مسئول مالى بودم، شما مشکل خاصى دارید آقاى خانى؟ جز اینکه مسائل شخصى و کانونى رو نمیتونید تفکیک کنید احترام به کسى که ازتون بزرگتره رو هم به یاد ندارید؟

خانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:49

اونی که مسائل رو قاطی میکنه قطعا من نیستم
بگذارید به قضاوت دوستان واگذار کنیم و از تخریب طرف مقابل هم جلوگیری کنیم

امیر حیدری جمعه 28 آبان 1395 ساعت 00:06

من تعجب میکنم از این لحن صحبتت آقای خانی. این که یه نفر قبلا میخواسته مسئول بشه یا نه فقط و فقط به خودش ربط داره. ضمن اینکه آقای بختیاری اون زمان درسشون تموم شده بود و دانشجو نبودن. مسئله مهم تر این که احتمالا آقای بختیاری بعد از کسب آمادگی داوطلب این سمت شدن.
اگر اون موقع آقای زرگر به شما اصرار کردند که معاون اساسنامه بشید اشتباه کردند. چون به گواه وبلاگ یکی از بد ترین مسئول اساسنامه هایی بودید که من به یاد دارم.

هانی جمعه 28 آبان 1395 ساعت 00:41

به جناب خانی :
اینقد جواب سوالاتون واضحه که جواب دادنش کاره بیهوده ایه و دوستان جواب دادن ولی به خاطر لحن خاص و طرز صحبتت بزار خودم این سوالتو جواب بدم، چون فکر میکنم عصبانی هستی و برای چی، من نمیدونم.
اولا من اونموقع درگیر کنکور بودم و بعدش تا جوابا بیاد نمیدونستم کجا قبول میشم، جوابای نهایی هم شهریور اومد ینی تابستون هم وضعیت من مشخص نبود در ضمن اونموقع یک سال بود که فارغ التحصیل شده بودم و نمیتونستم مسولیتی قبول کنم اونم مسول اساسنامه. دوما این به خود بنده ربط داره که بخوام مسولیتی قبول کنم یا نه. سوما این به مسول اساسنامه هم ربطی نداره، چهارم این به میلاد خانی هم ربطی نداره. پنجم: تا اونموقع مسولین اساسنامه کسانی بودند که سواد اساسنامه ای من نسبت به اونا کم بود ولی الان دارم میبینم که (با این اشتباهات پی در پی مسول اساسنامه) خیلی اشرافم نسبت به اساسنامه از شما بیشتره به همین دلایل تصمیم گرفتم که کاندید بشم. اینو بدونید که اگر مشکل کمبود اعضا نداشتیم شما تا الان مسول اساسنامه نبودید، میتونید رجوع کنید به تاریخ کانون تا این موضوع رو درک کنید.
به نظرم نمیدونم واقعا مشکلی دارین، عصبانی هستید یا از من بدتون میاد یا هر چیزه دیگه ای این لحن اصن جالب نیست.
و در آخر هم یه نصیحت دوستانه لطفا حرفی که میخوایید بزنید رو یه مقدار روش فکر کنید.

هانی جمعه 28 آبان 1395 ساعت 01:26

به خانی؛
به جای اینهمه حاشیه سازی و دور شدن از موضوع سریعا پست فراخوان رو مشخص کنین.

فاطمه آرامش جمعه 28 آبان 1395 ساعت 14:36

به آقای حیدری
به شدت واضحه که مورد توجه قرار گرفتن خلا های اساس نامه به دلیل مشکلات پیش آمده بین همه ی اعضای کانون و مساله ی انتخابات بود و نه کوتاهی و یا کم کاری مسئول اساس نامه. اتفاقا این که موضوع انتخابات به اینجاها کشید،کاملا روشن بینی مسئول اساسنامه رو نشون میده که نسبت به خلا ها آگاهی داشته و جلوی برخی سو استفاده ها و تفسیر های شخصی بعضی اعضا رو گرفته. این که اساس نامه مورد توجه ویژه قرار گرفته یقینا خیلی اتفاق خوب و مفیدیه برای این که مشکلات اصلاح بشن. واقعا مبنای این جملتون که گفتید آقای خانی بدترین مسئول اساس نامه بوده از اساس ایراد داره.
و این که مسئولین قبلی اساسنامه که هیچ توجهی به این خلا ها نداشتند، قطعا نمیشه اسمشونو بهترین مسئول اسانامه گذاشت.

نجاتى جمعه 28 آبان 1395 ساعت 16:13

به خانم آرامش؛ شما از زمستون پارسال که وارد کانون شدید چندتا مسئول اساسنامه دیدید و کلا چقدر تو کانون بودید که نظر کسى رو که ٥ سال به طور مداوم و به طور فعال تو کانون بوده و تقریبا بیشتر سمت ها از مدیریت مالى تا دبیرى رو تجربه کرده "از اساس" اشتباه میدونید؟!
صرف پر نکردن خلاها در دوره هاى قبلى فقط میتونه دلیل بر عالى نبودن کار مسئولش باشه و اینکه آقاى خانى اقلاً یکى از بدترین مسئولین اساسنامه هستند ( اقلاً در ٥ سال گذشته که ما تو کانون بودیم) به هیچ عنوان ایرادى نداره و واقعاً درسته.
و خب اتفاقا آقاى خانى خودشون ته تفسیر شخصى ان، چون تقریبا از انتقادات وارد به نشریه دیدم که تک تک جملاتى که براى قانونى و صحیح بودن کار بهشون گوشزد شد رو به خودشون گرفتن و بهشون بر خورد.

نجاتى جمعه 28 آبان 1395 ساعت 16:29

ضمنا اتفاقا اگر ایشون خلاف روشن بینى اى که شما ازش یاد میکنید عمل نمیکردن و روى عملکرد مسئول حق راى و مدیراجرایى پروژه انتخابات نظارت لازم رو داشتن و قبل از انتخابات دقیقاً باهاشون هماهنگ میشدن هیچکدوم از این مشکلات پیش نمیومد و تا حالا این داستان تموم شده بود.

سمانه سرداری شنبه 29 آبان 1395 ساعت 15:37

به مسئول محترم وبلاگ:
هم من و هم خانم ها حیدری و سرکشیک کامنت گذاشته بودیم مبنی بر به روز کردن برگه مسئولین سمت ها ولی هنوز تغییری نمی بینم . بنده فکر میکنم حوالی عید نوروز بود که از سمت لوکیشن استعفا دادم ولی از اون موقع تا الان برگه هنوز به روز نشده. این کار جزو وظایف مسئول وبلاگه لطفا سریعا رسیدگی کنید.

قرار شد با کمک خانم حیدری درست شه
و آقای حیدری هم یه سری نکاتی رو ذاکر شدند.
تا آخر هفته من حلش میکنم،

نجاتی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 22:39

به خانم سرداری:
احوال سردار شیرینی کانون که توزرد از آب در اومد و به ما شیرینی نداد؟ خانم ما هر روز چشم به راهیم که سردارمون بیاد با شیرینی، چشمم به در خشک شد به خدا بیاااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد