کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد به مسئول وبلاگ

سلام دانیال جان:
فکر میکنم در بخش لینک ها و برگه ها بعضی موارد باید حذف و یا حداقل میتونند حذف بشوند.  مثلا کانون فیلم و عکس دانشگاه بوعلی آخرین پستشون مربوط به سال 92 هست و فکر کنم بهتر باشه از پیوندهای ما خارج بشن. یا مثلا برگه ی  شورای مرکزی کانون فیلم در سال 1390   که مشخص نیست چرا برگه است.
اگه زحمتت نیست لیست این پیوندها و برگه ها رو در بیار و در جلسه مطرح کن اگه ملت موافق بودند حذفشون کن. البته فکر میکنم حذف بعضی هاش در حدود اختیارات خودت باشه. از مسئول اساسنامه بپرس. ممنون.

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیالشونم دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 17:12

من هفته دیگه شاید جلسه رو نباشم ولی لیست رو حتما درمیارم و مطرح کردنش رو میسپارم به جناب ملک اگه نبودم .
برگه مسئولین و معاونین سمت ها هم به روز نشده و درخواست شده بود ولی من مرجعی براش نیافتم

مریم حیدری سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 22:53

به مسئول وبلاگ :
من درخواست داده بودم برگه به روز بشه که نشد ..با پرس و جو راحت میشه فهمید کیا مسئول بودن .بخواین من کمکتون میکنم انجامش بدین

دخالت نباشه .حذف برگه و پیوند هام در حوزه ی اختیارات مسئول
وبلاگ هست و نیازی نیست مطرح بشه .فقط هرکاری میکنید بعدش تغییرات رو تو پستی مطرح کنید کافیه ..

حتما چرا که نه
مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد