کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری روش انتخاب نفر پنجم انتخابات

در جلسه ی امروز راه های مختلف پیشنهادی افراد برای انتخاب نفر پنجم انتخابات شورای مرکزی مطرح شد و در نهایت قرار شد نفر پنجم از بین آن سه نفر در رای گیری هفته آینده در مجمع یا نهاد تصمیم گیری  انتخاب شود و این مسئله با رای گیری وبلاگی مشخص شود. سایر روش هایپیشنهادی با رای گیری داخل جلسه ی امروز حذف شدند.

پس لطفا بفرمایید که انتخابات هفته آینده برای انتخاب نفر پنجم، در بین مجمع عمومی باشد یا نهاد تصمیم گیری.

مهلت رای دادن: پنج شنبه 27 آبان ساعت 11

سنجاق بماند


در هر صورت انتخابات هفته آینده در طول دو روز مختلف برگزار خواهد شد.

نظرات 27 + ارسال نظر
زهرا قادری دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 13:56

حق رای داران عزیز:
هانی بختیاری
نوید نیک نژادی
مجید ارشادی
محمدرضا ضیغمی
سینا حق روستا
امیر حیدری
میلاد قربانی
فرانک نجاتی
زهرا قادری
علیرضا ملک محمدی
مهراد عبقریان
فاطمه آرامش
میلاد خانی
هدی سرکشیک
سحر جزایری
دانیال امامی
بهداد احمدی
ساجده احمدی
مینا نایبی
سینا مهدوی
مریم باقری
مجتبی قریشی
فریدا حصاری

خانی سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 07:49

مجمع عمومی

فاطمه آرامش سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 12:03

مجمع عمومی

امیر حیدری سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:48

نهاد تصمیم گیری

ملک محمدی سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:49

نهاد

هانی سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 16:12

نهاد تصمیم گیری

مریم حیدری سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 22:47

سلام ..من حق رای ندارم اما این رو میگم که دوستان در رای هاشون این نکته مد نظرشون باشه . لطفا توجه کنید.
برای انتخاب 5 نفر شورای مرکزی باید شرابط برابری هم برقرار باشه 4 عضو رو مجمع انتخاب کرده عضو پنجم رو هم روی حساب همین برابری شرایط باید مجمع انتخاب کنه ..اینکه چهار نفر رو مجمع انتخاب کنه یک نفر رو نهاد گذشته ازین که رای گیری در شرایط برابری رو بین این دوستان برقرار نمیکنه بی معنی هم هست ! شورا رو همیشه تا بوده مجمع عمومی انتخاب کرده و این بار هم استثنا نیست ..برای اینکه مشکل بار قبل پیش نیاد که سر حق رای دارا بحثی پیش بیاد پیشنهاد میکنم مسئول حق رای و مسئول اساسنامه و یکی دونفر از اعضای معتمد بیان یه لیست جامعی رو قبل از انتخابات اعلام بکنن و فرصتی یه روزه هم بذارن تا کسی اگر از قلم افتاده بود بیاد اسمش رو بگه و بررسی بشه .در نهایت لیستی تایید بشه به عنوان حق رای داران مجمع عمومی و بدون هیچ مشکلی رای گیری انجام بشه و تمام . کمکی هم از من اگر برمیومد حتما مسئولین بفرمایند.

سرکشیک چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 12:26

مجمع عمومی

سحر جزایری چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 12:30

مجمع عمومی

نجاتی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 18:30

به نظرم نهاد تصمیم گیری مناسب تر باشه.

نایبی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 18:45

نهاد تصمیم گیری

عبقریان چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 19:26

نهاد تصمیم گیری

سینا حق روستا چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 21:05

نهاد تصمیم گیری

ضیغمی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 21:27

نهاد

نجاتی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 22:02

از طرف خانم قادری و آقای مهدوی که دستشون از وبلاگ کوتاهه :
نهاد تصمیم گیری
نهاد تصمیم گیری

دانیالشونم پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 00:17

نهاد

ارشادی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 10:09

نهاد تصمیم گیری.

نیک نژادی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 11:01

نظر من: مجمع عمومی
البته دیگه معلومه که نهاد رای میاره. ولی خواستم گفته باشم که من همچنان نظرم روی مجمعه و به نظرم این قضیه خیلی بدیهیه.
رای گیری در نهاد زمانی بهتر بود که مزیتی نسبت به رای گیری مجمع داشته باشه، مثلا سریع تر انجام بشه. ولی الان که درهرصورت هر دو رای گیری در دو روز و یک تاریخ برگزار میشن،چه دلیلی داره که جایگزین رایگیری مجمع بشه. مثل این میمونه که خودِ میوه باشه و ما بریم سوپرمارکت کمپوتش رو بخریم.

سید بهداد

امیر حیدری پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 13:36

در کل اگررای خانم یاوری که حق رای نداشتند حذف میشد الان آقای عبقریان با همون انتخابات اول و با یک رای بیشتر نسبت به آقای خانی و خانم آرامش عضو شورای مرکزی بودند. (با توجه به اینکه خانم حصاری فرمودند رای خانم یاوری به لیستی که خود خانم حصاری در اون بودند بوده.)

به نوید:
دلیل انتخاب نهاد تصمیم گیری تشکیکی بود که مسئول اساسنامه بر سر لفظ "اخیر" در اساسنامه داشتند. من نهاد تصمیم گیری رو انتخاب کردم تا دوباره سر این قضیه بحث نکنیم. در هر صورت یادت باشه که مجمع مشروعیتش رو از نهاد گرفته.
راستی چرا رایت روبعد از ساعت مقرر دادی؟!!

به خانم حیدری:
این مسایل در جلسه قبلی بحث شد و در آخر به این نتیجه رسیدیم که بین این دورای گیری بشه

نیک نژادی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 16:55

به آقای حیدری
اِ راست میگین. من امروز دیر از خواب بیدار شدم، طرفای 10:45 اومدم وبلاگ که نظر بدم. احتمالا حواسم نبوده. الان دیدم که نظرم رو زده ساعت11:01
حالا آنچنان فرقی که نمیکرد البته

نیک نژادی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 16:58

درباره ی حذف کردن اون رای اشتباه هم، من همون اوایل یادمه که پشت در کانون به بچه ها گفته بودم که حق عبقره که بره بالا و شما انصراف بدین. و الان احتمالا پس از چند هفته، همون اتفاق خواهد افتاد و حق به حق دار می رسه :)

کاظم فاضلی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 21:36

به نوید نیک نژاد:

حتما توضیح بدید که
1- رای اشتباه از نظر شما؟ یا واقعا اشتباه؟
چون نظر شما مهم نیست. نظر جمعی نهاد مهمه.

2- توضیح بدید حق عبقره معنیش چیه؟
رای رو اشتباه فرض کردید و رای مخفی یک عضو رو هم میدونید؟

3- حق به حق دار رسید؟!! این همه پروسه طولانی داره صورت میگیره که حق مشخص بشه. جملتونو لطفا توضیح بدید.

نیک نژادی یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 00:21

کاظم جان، تو اولین نفری نیستی که به این کامنت من اعتراض داشتی و شاید هم بخش هایی از کامنتم واقعا مشکل داره. ضمن احترام فراوان، من علاقه ای به پاسخ دادن ندارم.

امیر حیدری یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 13:16

به نوید عزیز: نوید جان کاظم سوالی کرده که چون تو مسئول انتخابات هستی به این دلیل باید بهش جواب بدی. اگه مسئول نبودی میشد گفت جواب دادن مستحبه ولی الان یه جورایی واجبه. هر چند سوالهای کاظم سوالهایی هست که خیلی پاسخش روشنه.

کاظم جان اینکه تو اون سه تا سوال رو مطرح گردی نشون میده در جریان مسائل نیستی.
در رای گیری خانم یاوری رای دادند که حق رای نداشتند. واین اشتباست حالا چه نهاد به صحت انتخابات رای بده و چه نده. در ثانی نظر یک فرد هم مهمه و میتونه بیان بشه اگه کسی نظرش مخالف نظر نهاد باشه باز هم قابل بیان هست.
2. حق عبقر به این قضیه اشاره داره که اگر دای خانم یاوری نبود الان عبقر یک رای بیشتر نسبت به خانی و آرامش داشت.
3.رای یک نفر رو دونستن تناقضی با مخفی بودن امتخابات نداره. مثلا الان همه رای من رو میدونند و البته در انتخابات های قبلی هم میدونستند. این هیچ اشکالی نداره.
4. تو در رای گیری مخالف ابطال بودی و این قضایا رو نمیدونستی؟!!!!
5.حق به حق دار رسید هم اشاره داره به همون قضیه یک رای اشتباه. درسته که نهاد رای به صحت امتخابات داده ولی این دلیل نمیشه رای اشتباه خانم یاوری که حق رای نداشتند رو درست بدونیم. اگه یه عده رای گیری کنن که ماست سیاهه که ماست سیاه نمیشه فقط نقطه تاریکی میمونه در انتخاب اون افراد.

نیک نژادی یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 14:27

من فکر کنم کاظم خودش در جریان همه چیز هست و سوالاش از روی ندانستن نیست. به اندازه ی کافی هم درباره اش صحبت شده. اون نظر بالا هم نظر شخصیم بوده.
با کامنت آخر امیرحیدری تقریبا هم نظرم و جوابم به کاظم همین ها خواهد بود، به جز جمله ی آخر مورد 5 که موافقش نیستم. هر کدوم دلایل خودمون رو داریم و البته میدونم که قرار نیست هیچ کدوم حرف دیگری رو بپذیریم.

کاظم فاضلی یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 15:44

* ممنون از آقای نیک نژاد که جواب منو دادن.

به امیر حیدری:
معمولا سعی می کنم جواب کامنت های شانتاژطور رو ندم اما شما خودتون انگار خیلی اصرار دارید که جواب بدم.


1- من "کاملا" در جریان مسائل هستم. یک شاهد کوچکش کامنت مسئول برگزاری انتخاباته که تایید می کنه من در جریان همه چیز هستم. پس یا دارید شوخی می کنید یا متاسفانه شانتاژ!
شاید این بار بخواید بگید پس من در جریان اساسنامه نیستم!!!
البته میتونید این حرفو بزنید اما اولا دیگه ربطی به سوالاتی که پرسیدم نداره.
دوما مساله اونقدر واضحه که اونوقت دیگه نیازی به جواب من نیست.
چرا که در حال حاضر از بین دوستان فعال ( با تمام احترامی که براشون قائلم ) واقف ترین فرد به اساسنامه هستم و این موضوع نیازی به اثبات نداره.

2 و 3- اینکه کسی رای شمارو میدونه دلیلش اینه که شما خودت مشکلی نداشتی کسی بدونه. من اگر دوست داشته باشم رایم مخفی باشه، کسی حق نداره رای منو تو وبلاگ با قطعیت اعلام کنه. ( 2و3 سفسطه بودن! )

4- شانتاژ بزرگ.
جمله شما: "تو در رای گیری مخالف ابطال بودی و این قضایا رو نمیدونستی؟!!!!"
توضیحات لازم رو بالا عرض کردم.


5- متاسفانه باز هم سفسطه!!!
جمله شما: "اگه یه عده رای گیری کنن که ماست سیاهه که ماست سیاه نمیشه"
* شما اگر برای رنگ ماست رای گیری می کنید شاید دموکراسی رو درست متوجه نشدید. ( جواب شانتاژ با شانتاژ )
* در مورد جمله آخری که فرمودید "نقطه تاریکی میمونه در انتخاب اون افراد" امیدوارم منظورتون رو درست متوجه نشده باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد