کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت کلاس عکاسی - گزارش فعالیت اکران

با سلام به همه دوستان عزیز

اولین جلسه کلاس عکاسی سه شنبه با خوبی و خوشی برگزار شد و کلاس خیلی خوبی بود. پیشنهاد میکنم اگر اون روز و ساعتتون خالیه حتما بیاید سر کلاس.

  

فعالین:

خودم - ساجده احمدی ( با تشکر فراوان )، نایبی، امامی، امیر حیدری، حق روستا، میلاد قربانی، نیک‌نژادی، بهداد احمدی، بختیاری، ملک محمدی.

دوستان اگر کسی جا مونده اعلام کنه اضافه کنم اسمشو.


 

پیگیر کار اکران سیانور/متولد 65 هم هستم که هنوز به نتیجه‌ای نرسیده.

فعالین: خودم، امیر حیدری، سینا مهدوی

نظرات 3 + ارسال نظر
ملک محمدی جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:51

خانی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 10:11

مگر خانم صالح ابادی مدرس کلاس نیستند؟پس چرا اعلام فعالیت نشده براشون؟

نجاتى پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:35

خانم صالح آبادى مثل هر مدرس دیگه اى تشریف میارن درس میدن و حق التدریس دریافت میکنن. مگه اسم موتمن و مهاجر رو به عنوان فعال رد میکنیم؟ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد