کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه 16 ابان 95

حاضرین : بختیاری- نیک نژاد - ارشادی -ضیغمی - حق روستا - امیر حیدری  - شهرکی  - قربانی- نجاتی - قادری - ملک محمدی - عبقریان - ارامش -خانی - سرکشیک - جزایری - امامی 

  در ابتدا خانم نجاتی در مورد اکران فیلم سیانور صحبت کردند که عوامل فیلم در تاریخ 18ام نمیتونستند دانشگاه بیان و اقای حیدری و ایشون در مورد مبلغ اکران با تهیه کننده به توافق رسیدن و همزمان فیلم چند هفنته دیگر هم در دستور کار اکران کانون قرار گرفت که جزییات بیشترش اعلام میشه .

نکته دوم در مورد کلاس عکاسی که  از بچه ها خواستند بنر و پوسترا رو بزنن  تا کلاس طبق روال پیش بینی شده شروع بشه 

اقای ضیغمی اعلام کردند که اقای اصلانی فعلا سه شنبه هفته بعد میتونه بیاد .

اقای بختیاری در مورد صفحه اینستاگرام کانون و برخی قوانین که حدود اختیارات ادمین اون بود  تذکر دادن که ادمین قرار شد مشکلات رو بر طرف کنه و نکته دیگه ای که تذکر دادن رای گیری برای تغییر قالب وبلاگ که قرار شد در وبلاگ اعلام بشه که در صورت موافقت عمومی بعد از زمان معیین قالب جدید به صورت رسمی قالب وبلاگ کانون فیلم و عکس بشود .

بحث بعدی در مورد انتخابات بودبا صحبت خانوم سر کشیک  که بعد اعلام صحت انتخابات در رای گیری وبلاگ قرار شد برای تایین عضو اخر جناب نیک نژاد پستی قرار داده اعضا پیشنهادات خود را اعلام کنند و در اخر اگر نیاز به رای گیری بود با رای اعضا پیشنهاد با بالاتریتن رای اخرین عضو شورای مرکزی رو مشخص کنه .

اقای امامی میخواستن انیمیشن finding dory رو اکران کنند که قرار شد طبق روال تمام اکران ها به صورت روژه شخصی کار رو دنبال کنند .

جناب خانی پروژه پادکست رو که قبلا رای گیری کرده بودن رو گفتن میخوان دوباره به جریان بندازن و نیاز به دو نفر مجری و تدوینگر و صدابردار دارند .

نکته دیگه پیشنهاد ایجاد بانک فیلمنامه برای کانون رو هم مطرح کردن .

جناب اقای حیدری در اخر به یه اتفاقی که در گذشته در روال اکران های کانون بوجود اورده بودن که کاهش تعداد اون ها برای کمک به بخش های دیگه مثل برگزاری کلاس و ساخت فیلم بود اشاره کردن و گفتن الان دیگه این نیاز حس نمیشه و کانون بهتره به افزایش تعداد اکران ها برگرده تا قوت قبلیو بدست بیاره و به موازات کار فیلم سازی و کلاس هم ادامه داشته باشه 

ملک محمدی برا برگزاری کلاس بررسی سینمای پست مدرن با محوریت فیلم های دیوید لینچ با استاد سعید عقیقی اعلام امادگی و رای گیری کرد که مخالفی نداشت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد