کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ماجراهای دنباله دار انتخابات شورای مرکزی

پیرو جلسه امروز کانون و اعلام قبولی نهایی نتایج انتخابات شورای مرکزی، در آن انتخابات سه نفر یعنی خانم آرامش و آقایان عبقریان و خانی رای برابری کسب کرده بودند و هر سه مشترکا پنجم شده بودند.

اساسنامه درباره ی این مسئله جوابی نداده است. لطفا نظرات و راه های پیشنهادی خود را درباره ی اینکه نفر پنجم شورای مرکزی در صورت برابری آرا چگونه انتخاب می شود بیان کنید.

- چه بهتر که راه حلی پیشنهاد شود که در آینده و در صورت برابر شدن آرا در سال های آینده هم بتوان همان راه را در پیش گرفت. و حتی می توان در اساسنامه هم این موارد را تجدید نظر کرد.

مهلت: چهارشنبه ساعت 23

پس از این تاریخ، اگر نیازی به رای گیری برای انتخاب راه حل نهایی  بود،از بین پیشنهاد ها  رای گیری می شود تا تکلیف شورا و دبیر هرچه زودتر مشخص شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
قریشی یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 23:27

اولین راه حلی که به ذهن میرسه برگزاری انتخابات مجدد برای انتخاب یکی از این سه تن است.
اما میشه به این راه کار هم فکر کرد : چهار نفر اول به پشتوانه ی آرا کسب شده نسبت به انتخاب یکی از این سه تن اقدام به انتخاب کنند.
اما از اون جالبتر، میشه برای انتخاب نفر پنجم شورای مرکزی کانون "فیلم و عکس" یک مسابقه ی اطلاعات عمومی حضوری سینمایی / تصویری برگزار کرد . یک قطعه از یک فیلم رو نمایش میدیم و سوالاتی راجع به کارگردان و بازیگران و قصه ی فیلم از دوستان میپرسیم . حتی به سبک سال های دور مسابقه ی هفته میشه بعد از نمایش سکانس از کنش های نمایش داده شده سوال پرسید: جانی اسلجه رو با کدوم دستش به سمت جیمز نشونه رفت ؟ الان که فکر میکنم میبینم این خودش یک پروژه میشه . آقا همون دو راه کار اول .

سمانه سرداری سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 19:03

سلام به همه . به مسئول فعلی وبلاگ لطفا برگه مسئولین سمت ها ومعاونین به روز بشه تا ما عضو هایی که چند وقت نبودیم بفهمیم الان مسئولین سمت ها چه کسانی هستندباتشکر

ملک چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 13:32

عاقلانه ترین راه سه نفر با رای نهاد تصمیم گیری انتخاب شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد