کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

راه حلی برای انتخابات

سلام به همه بچه های کانون

خب در جریان انتخابات و مسائلش هستید. من نظرم رو  زیر پست نوید نوشتم مبنی بر درست نبودن انتخابات. خیلی دوست داشتم انتخابات رو میشد صحیح اعلام کرد تا فرصت سوزی نشه و تکلیف دبیر زودتر مشخص بشه. ولی فکر میکنم این کار یک رویه غلط در کانون یه وجود می آره.  برای اینکه هم، زمان رو از دست ندیم و هم رویه اشتباهی باقی نمونه به نظرم رسید بهترین کار اینه که انتخابات رو باطل اعلام کنیم  اما برای اینکه وقت رو از دست ندیم در انتخابات جدید خانم ها حصاری و آرامش و حیدری و سرکشیک همراه با آقای خانی شرکت کنند و من و آقای بختباری و عبقریان و طغیانی و خانم نجاتی کاندید نشویم تا بدون انجام انتخابات و فوت زمان لیست اول شورای مرکزی رو تشکیل بدهند و دبیر رو  از بین خودشون انتخاب کنند. با این پروسه حداکثر در سه روز آینده دبیر مشخص خواهد شد.  انشالله دبیر آینده با پشتکار و تلاش دوران پر باری رو در کانون به وجود بیاره.
من در اینجا انصراف رسمی خودم و   آقایان بختباری و عبقریان و طغیانی و خانم نجاتی رو از انتخابات احتمالی آینده اعلام میکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ملک محمدی دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 22:56

خیلی هم عالی

نجاتى پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 21:30

بله عالیه

نیک نژادی جمعه 14 آبان 1395 ساعت 15:10

من دیگه واقعا نمی دونم سرنوشت انتخابات چیه. ولی لطف کردین که پیشنهاد دادین

کاظم فاضلی شنبه 15 آبان 1395 ساعت 19:38

حالا که تکلیف انتخابات رو نهاد مشخص کرده اما تو این پیشنهادی که دادی به نظرم مساله مهمی رو در نظر نگرفتی،

اینکه اگر مشخص می شد انتخاباتی برگزار نشده و مجبور به برگزاری انتخابات دوباره بودیم، انصراف ائتلاف شما مساله ای رو حل نمی کرد چرا که کاندیداهای دیگری هم به جز افراد این دو ائتلاف وجود دارند و شما اونها رو در نظر نگرفتی اصلا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد