کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه مورخ 2 ابان 95

در این جلسه اقایان حیدری ، دشتابی ، ضیغمی ،عبقریان، اذرگون و خانم ها محمد زاده ،قادری،سرکشیک و نجاتی  صحبت کردند.

 حاضرین : اذرگون-قربانی-قریشی-ملک محدی-ایمانی-محمدزاده-بردیا- حیدری-قادری-ضیغمی-نجاتی-بختیاری-سینا- عبقریان-نیک نژادی- ارامش- جزایری- سرکشیک -دشتابی-محدی سیرت-سیفی

 

اقای حیدری در ابتدای صحبت ها به دو نکته اشاره کردند که یک بچه ها حتما در انتخابات شورای مرکزی شرکت کنند و نکته دوم این که مسایل اساسی و مهم کانون حتما در وبلاگ مطرح شده و دیگر رسانه های اجنماعی در این زمینه معتبر نیست و در اخر توصیه به روحیه وحدت در بین اعضای کانون و پرهیز از حاشیه ها که در سنوات گذشته بعضا بچه های کانون رو درگیر مسایل بی اهمیت میکرد و از همه درخواست داشتند که با در دست گرفتن مدریت پروژه ها به رونق فعالیت در کانون کمک کنند.

خانم محمد زاده از دانشکده روانشناسی وقت خواستند و اعلام کردند که نیاز به تجهیزات فیلمسازی و تدوینگر برای ساخت فیلم در خصوص کار پایان نامه خود دارند که قرار شد لیست تدوینگران به ایشان اعلام  شود تا هماهنگی صورت پذیرد .

اقای دشتابی که ادمین کانال دانشگاه بودن درخواست اکران مستند اقای نخست وزیر که به شرح زندگی دکتر محمد مصدق میپردازه رو با اسم کانون فیلم اکران کنند که طبق روال کانون برای هر پروژه  نظر بر این شد که کار توسط کانون بازبینی و تایید شده و مهمان های برنامه هم معرفی شوند که اگر با این دو مورد تعارضی وجود نداشت  کار روال خودش رو ادامه دهد و قرار شد خانم نجتی رابط اقای دشتابی و کانون باشن .

خانم قادری در مورد اکران فیلم انجیل متی به دو مورد اشاره کردن که اول تاریخ قطعی حضور مهمان ها هنوز قطعی نیست ولی در اسرع وقت اعلام میشه و نکته بعد همکاری با انجمن اسلامی در قالب پروژه شخصی برای اکران فیلم موستانگ که جناب عبقریان نکاتی در مورد فیلم مطرح کردند که قرار بر بررسی دقیق تر فیلم توسط این دو عزیز شد.

خانم سرکشیک گزارش دادن که شماره اول نشریه چاپ شد و اقای حیدری به این نکته اشاره کردن که سود عایده از فروش نشریه لازم است تحت نظارت کانون فیلم  خرج بشه و البته طبق سنوات گذشته همیشه بخش مشخصی از این درامد سهم اعضای خود نشریه است .

اقای ضیغمی گفتند در خصوص مهمانان اکران فیلم انجیل متی استاد شیردل و اصلانی قراره بیان که تاریخ اون اعلام میشه و در خصوص هدیه ای که برای مهمانان در نظر گرفته شده صحبت کردند و کمی هم راجع به بخش های فنی کار با جناب عبقریان صحبت شد که گویا مشکل خاصی برای اکران ندارد.

خانم نجاتی طرح کلاس عکاسی را به امور فرهنگی دادن و اکران اروند به علت پیش قدم شدن دانشکده پزشکی منتفی شد و سیانور به پیشنهاد اقای حیدری جاگزین اروند شد که خانم نجاتی و اقای بختیاری مشترکا مدیریت کار را به عهده گرفتند.

اقای عبقریان گفتن بچه های عباس پور فیلم اتاق رو میخوان اکران کنند که میخوان کانون فیلم هزینشو تقبل کنه 

اقای اذرگون از بچه های مدیریت برای درس شبیه سازی مدل های رفتاری نیاز به بازیگر و فیلم بردار دارن که قرار بر اعلام در وبلاگ و هماهنگی با داوطلبین این امر شد .


نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال امامی دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:25

چه جلسه پرباری بوده ، به به ، به به
به آقای ضیغمی و خانم قادری : تو اکران هاتون رو کمکم حساب کنین
به خانم نجاتی : بسیار منتظر همچین کارگاهی بودم ، مچکرم

فریماه جمعه 7 آبان 1395 ساعت 13:18

اینجانب هم در جلسه حضور داشتم .

اضافه شد
ملک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد