کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ائتلاف

ما جمعی از اعضای کانون ، جهت عضویت در شورای مرکزی کانون فیلم و عکس،ائتلاف خود را اعلام میداریم و از شما اعضا درخواست میکنیم که به لیست ما رای بدهید:

هدی سرکشیک

مریم حیدری

فاطمه آرامش

فریدا حصاری

میلاد خانی

دلیل تشکیل این ائتلاف ، این بود که میخواستیم کانون مسیری متفاوت از سال گذشته و در دوره دبیری آقای طغیانی را در پیش گیرد.دوره ای که به اعتقاد بسیاری افراد،کانون را به بی نظمی و آنارشی کشاند.ما احساس خطر کردیم و اگر شما هم میخواهید مسیری متفاوت پیش گرفته شود و شما هم برای حال کانون دلواپس هستید،به لیست ما رای بدهید.


رفع ابهام از انتخابات

از من درخواست شد پیگیر بشم با توجه به اختلاف در تعریف عضو و شروط کاندید شدن افراد برای انتخابات شورای مرکزی ، آیا کاندیداتوری آقای طغیانی برای شورا ایرادی دارد یا خیر.بر طبق متن اساسنامه و بر اساس نظر آقای شکوری،کاندیداتوری ایشان هیچ ایرادی ندارد و انتخابات میتواند برگزار شود.

پروژه شخصی

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان 

قصد اکران و بررسی فیلم (اتاق) اثر لنی آبراهامسون را دارم. قصد دارم که این اکران را در پردیس فنی و مهندسی عباسپور انجام دهم.در صورت موافقت با طرح سعی میکنم علی قانع یا حکیمه مردانی مترجمان کتاب اتاق اثر اما دون اهو را به عنوان منتقد دعوت کنم.برای اکران فیلم تاریخ نهم آبان را پیشنهاد میکنم .سعی میکنم حداکثر تا دوشنبه همین هفته فیلم ادیت شده را همراه با پوستر فیلم برای بازبینی نزد بچه های کانون و آقای غلامی کارشناس کانون ها بیاورم.