کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست فراخوان موضوع و درخواست همکاری برای شماره ی دوم


طی این پست درخواست دارم موضوعات پیشنهادی خود را برای شماره ی دوم نشریه مطرح کنید و هرکس تمایل به همکاری داره (در هر ضمینه ای) ذیل این پست اعلام کنه

تا 4,روز سنجاق

با تچکر

نظرات 5 + ارسال نظر
قریشی سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 15:21

درباب ماهیت "جشنواره" های سینمایی تبیین و تفسیر سینمای جشنواره ای و بررسی ابعاد هنری سیاسی اجتماعی جشنواره های سراسر جهان

ملک محمدی سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 15:38

موضوع مد نظر من موج نو سینماست که در هر کشوری نگاه کنیم به یه شکلی نمود پیدا کرده چه فرانسه به عنوان اصلی ترین پایگاهش چه امریکا و چه ایران خودمون که واقعا قابل بحثه

دانیال امامی چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 22:19

فعلا موضوعی به ذهنم نمیرسه ولی هستم اگر نیستمم .

نیک نژادی پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 11:09

منم هستم. ولی نه "ضمینه ای" و نه "زمینه ای" به ذهنم نمیرسه

شهسواریان شنبه 24 مهر 1395 ساعت 23:30

مایلم همکاری کنم :))
موضوع:1. نقد فیلم و چگونگی نقد در سینمای دنیا
2. فیلمسازان محبوب نویسندگان نشریه که ما باشیم، و در این باره بنویسیم
3. لذت فیلم دیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد