کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد برای ایجاد حساب در آپارات

رفقا سلام :)

امروز به صورت کاملا  تفننی به آرشیو کانون سر زدم و تعدادی از فیلم های تولیدی اعضا رو تماشا کردم.با خودم فکر کردم چقدر خوب میشه اگر این فیلمها در یک شبکه ی اشتراک گذاری فیلم بارگذاری بشوند و دسترسی به اونها راحت تر صورت بگیره.مخصوصا برای کسایی که میخوان با سابقه ی فیلم سازی در کانون آشنا بشن آرشیو خوبی خواهد بود.

بنابراین ایده ی ایجاد حساب در آپارات به ذهنم رسید و مطرح کردم.

در این بین اما احتمالا مشکلی حقوقی هم خواهیم داشت و اون وجود حق کپی رایت برای فیلمهاست.

با توجه به عرف مسلم در کانون و خلا قانونی اساسنامه،نیاز دیدم این پست رو محلی برای نظرخواهی قرار بدم و در عین حال از تمامی دوستان حقوق خوان و حقوق دان درخواست دارم این مسئله رو از بعد حقوقی و قانونی مورد بررسی قرار بدهند و در صورتی که در تداخل با قوانین مالکیت فکری نبود،خلا آن در اساسنامه رفع شود.

با تشکر

یک هفته سنجاق

نظر بدهید

یا حق

نظرات 15 + ارسال نظر
قریشی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:14

استاد خانی انارالله برهانه
در باب قوانین مالکیت فکری شما که حقوق دانی بررسی کن ببین گزاره ی"بنابراین ایده ی ایجاد حساب در آپارات به ذهنم رسید" مشمول این قانون میشه یا نه.

عبقریان چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:35

من که با کانال داشتن مخالفم تو آپارات

میلاد خانی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:52

به اقای عبقریان:
ینی با انتشار آثار خود در این سایت مخالف هستید؟

سحر جزایرى چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 22:06

من موافقم و به نظرم محدود به فیلم هاى کانون نباشه،مى تونه معرفى کننده ى کانون فیلم و عکس با ارائه ى گزارش هاى تصویرى از اکران ها و ... باشه

قریشی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 22:29

با نظر خانم جزائری موافقم
با این توضیح که با توجه به اینکه تولیدات خیلی خوبی داریم ولی همه ی تولیدات کانون کیفیت انتشار ندارند و منتشر نکردنشون بهتر ه

نیک نژادی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 20:10

به قریشی:
اون نظرت درباره ی مالکیت فکری عالی بود

نیک نژادی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 20:12

برای قانون مالکیت فکری:
اگر تهیه کننده، کانون باشه که مشکلی نداره. اگر هم مشترکه که رضایت تهیه کننده ها رو میگیریم. فکر نکنم بدشون بیاد فیلم هاشون دیده بشه.

میلاد خانی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 20:24

به اقای نیک نژادی:
اگر ماده قانونی ش رو یادتون هست بگین اگر هم نیس پیداش میکنیم
ممنون

بهداد پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 23:59

مخالفم. ثمر کار به دردسرش نمی ارزه.

کاظم فاضلی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 01:30

به نظرم همه تولیدات کانون کیفیت قابل قبولی ندارند که به عنوان نماینده کانون در اینترنت قرار بگیرن.

فریماه جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 02:55

من با نظر آقای فاضلی موافقم

نجاتی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:55

من با کلش مخالفم.

سرکشیک شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 20:13

بنظر منم باتوجه ب سیر تولیدات کانون که دیدم خیلی بازخوردی نداره

به خانی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 23:19

با انتشار فیلم خودم و بقیه مشکل دارم که علاوه بر ضعف هنری استقبالی مردم نمیکنن

قریشی : عبقر جان . همه که مثل من با هوش نیستند بدونند این قلم واسه کیه. اسمت رو بنویس

میلاد خانی یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 10:39

به جناب عبقریان:
حرفتون رو قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد