کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد برای ایجاد حساب در آپارات

رفقا سلام :)

امروز به صورت کاملا  تفننی به آرشیو کانون سر زدم و تعدادی از فیلم های تولیدی اعضا رو تماشا کردم.با خودم فکر کردم چقدر خوب میشه اگر این فیلمها در یک شبکه ی اشتراک گذاری فیلم بارگذاری بشوند و دسترسی به اونها راحت تر صورت بگیره.مخصوصا برای کسایی که میخوان با سابقه ی فیلم سازی در کانون آشنا بشن آرشیو خوبی خواهد بود.

بنابراین ایده ی ایجاد حساب در آپارات به ذهنم رسید و مطرح کردم.

در این بین اما احتمالا مشکلی حقوقی هم خواهیم داشت و اون وجود حق کپی رایت برای فیلمهاست.

با توجه به عرف مسلم در کانون و خلا قانونی اساسنامه،نیاز دیدم این پست رو محلی برای نظرخواهی قرار بدم و در عین حال از تمامی دوستان حقوق خوان و حقوق دان درخواست دارم این مسئله رو از بعد حقوقی و قانونی مورد بررسی قرار بدهند و در صورتی که در تداخل با قوانین مالکیت فکری نبود،خلا آن در اساسنامه رفع شود.

با تشکر

یک هفته سنجاق

نظر بدهید

یا حق

اعلام آمادگی برای سمت مسئول آرشیو

با توجه به این که در ترم جدید مسئول آرشیو نداریم و آرشیو و سیستم هر دو بسیار شلوغ و بهم ریخته شدن و بنده احساس کرده ام (به قول اون اقاهه:))) ) ، برای مسند مسئولیت آرشیو اعلام آمادگی میکنم و به محض رای اوردن کارم رو شروع خواهم کرد.باشد که همگی رستگار شویم :))

ارادتمند

محمدمیلاد خانی

یک هفته سنجاق

رای دهید

یا حق

با توجه به این که رای ها مساوی شده است،مدت این رای گیری را ٥ روز تمدید میکنم و از همه ی حق رای داران تقاضا دارم رای بدهند.

با تشکر

حق رای داران جدید مشخص گردند

ویرایش توسط نویسنده در تاریخ 12 شهریور

Butch Cassidy and the Sandance Kid


    ما هرگز  سواران اجیر شده توسط راه آهن که در تعقیب بوچ کسیدی و ساندنس کید هستند را از نزدیک نمیبینیم. در مقام فیلمنامه نویس و یا کارگردان به شدت وسوسه کننده است که بخشی از فیلم را به شخصیت پردازی تعقیب کنندگان اختصاص داد. آن هم این تعقیب کنندگان عجیب و غریب که فریب حقه های همیشه جواب داده ی بوچ را نمیخورند. مثلا گرگ قرمز، یک سرخپوست ردیاب کم حرف که با چشیدن بقایای اسب تشخیص میدهد صاحب اسب گشنه است یا تشنه کاراکتر جالبی است. یا یک هفت تیر کش شیک مشکی پوش که با بوچ مشکل شخصی دارد و حالا بهترین وقت برای انتقام است و قص علی هذا... اما اجتناب از این وسوسه  و بی اطلاعی (حتی مقطعی) ازتعقیب کنندگان منجر به ساخت شاهکار هایی نظیر این فیلم میشود . در دوئل استیون اسپیلبرگ 1971 هم ماهیت تعقیب کننده (و حتی انگیزه) ناشناخته است. تعقیب شونده حدس هایی میزند و حتی تلاشی هم برای تشخیص هویت تعقیب کننده میکنند، اما از یک جایی به بعد دیگر هویت تعقیب کننده مهم نیست . تنها فرار و چگونگی فرار و یا شکست تعقیب کننده ی قادر است که مهم است.

پ ن : شخصیت کارمند راه آهن که در واگن قطار مسئول حراست از اموال راه اهن است با نمک است
پ ن : دلم میخواست که  شخصیت های دار و دسته ی بوچ که در ابتدای فیلم نیمچه کودتایی نا موفق داشتند را بیشتر ببینم
پ ن :  فیلم برندهٔ چهار جایزهٔ اسکار بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی فیلم، بهترین ترانه (برت بکراک و هل دیوید) و بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی شده‌است. همچنین نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، و بهترین صدابردار (ویلیام ادموندسون و دیوید داکندورف) شده بود
 
ادامه مطلب ...

اعلام نتیجه ی رای گیری مسئول پروژه ی معارفه ی امسال

سلام بزرگواران.:)))

این رای گیری هم با پنج رای موافق از مجموع هشت رای با حد نصاب دو رای به پایان رسید.جناب احمدی مسئول پروژه ی معارفه ی امسال کانون فیلم هستن الان.با ارزوی موفقیت.