کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد پروژه


خب خودم اولین چراغو روشن میکنم :)))

پروژه های پیشنهادی من (احتمالا تکراری و در تداخل با ایده های جناب قریشی) :

ایجاد آرشیو الکترونیکی فیلمنامه های کوتاه و بلند

ایجاد دیتابیس های آموزشی

تلاش برای برقراری روابط میان دانشگاهی و بین المللی با تشکل های مشابه

برگزاری یک دوره کارگاه عکاسی

برگزاری یک دوره کارگاه بازیگری

برگزاری گالری عکس از عکاسان کانون

برگزاری میزگرد های تخصصی سینمایی با حضور اساتید و هنرمندان

اکران سریالی فیلم های کارگردانان جهان(برای مثال ، برترین های بیلی وایدر)

ساخت فیلم های کوتاه

نوشتن فیلمنامه های کوتاه اقتباسی توسط اعضا

برگزاری تور جهت بازدید از گالری های عکس سطح شهر

برگزاری اردو های عکاسی

برگزاری اردوی موزه ی سینما

برگزاری سلسله نشست های کارگاه نقد با حضور منتقدان مطرح

بازدید از موسسه ی اوج

تهیه ی ارشیوی غنی از عکس ها و فیلم های سینمایی و مستند هشت سال دفاع مقدس

برگزاری سلسله نشست های آشنایی با اندیشه شهید آوینی

همکاری های مختلف با حوزه ی هنری

تشکیل کارگروه های مختلف و هدفمند کردن فعالیت های اموزشی

دیگه فعلا همین :)

نظرات 8 + ارسال نظر
قریشی سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 10:39

برگزاری تور جهت بازدید از گالری های عکس سطح شهر
این اگر به صورت منظم باشه خیلی خوبه . میتونید از راهنمایی خانم ها، صالح آبادی و سرکشیک استفاده کنید.

مریم حیدری سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 23:18

خیلی هم خوبن ..برین تو کار ریز ریز اجرا کردنشون

فریماه چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:29

من که هستم و همه جوره کمک میکنم .

نیک نژادی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:36

ایده ها بسیار خوب هستند ولی اجرا کننده کو؟ :)

میلاد خانی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 20:07

به اقای نیک نژادی:
اجرا کننده میطلبیم

نجاتی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:58

من واسه عکاسیاش یه فکرایی دارم که بعد انتخاب واحد تصمیم ام رو جهت کسب موافقت اعضا اعلام خواهم کرد

فاطمه آرامش دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 22:59

آفرین ایده

میلاد خانی چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 15:08

به خانم نجاتی:
انتخاب واحدتون تموم نشد؟ :)))
بیاین پیشنهادتونو بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد