کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه توجه! این پروژه، کانونی نیست!

من یک انقلابی ام.الگوی من چ است.چمران یا چگوارا،چه فرقی میکند.مهم اینست که روحیه ای انقلابی دارم.

من به جنبش زنده ام.من به جوش و خروش زنده ام.من،نمیتوانم کاری نکنم.من یک چ درون دارم.

نمیتوانم روحیه ی فعال خود را با نابودگر درون از میان بردارم

من در درونم انقلابی دارم

مدتیست محفلی را یافته ام.برای آنکه بتوانم به زندگی خود معنا ببخشم.من در این محفل ، مرز های خلاقیت را درمینوردم.

من ، ما و همه مان میخواهیم این غیرممکن را به ممکن تبدیل کنیم.دست در دست هم و پا به پای هم ، برای همیشه ، ایده مان را ابدی کنیم.
دوستان کانونی، ما جمعی از اعضای کانون فیلم و عکس ، قصد داریم طی یک پروژه ی کانونی ، با تمام قوا ، ایده ی خود را جامه ی عمل بپوشانیم.بیاییم با یاری هم ، قدمی برداریم.
من ، محمد میلاد خانی،متولد مرداد ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و شش هجری خورشیدی ، با جمعی از دوستان خود ، پروژه ی کانونی نشریه ی فرهنگی – هنری کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی را رسما اعلام میداریم.
رای گیری شود
مهلت : یک هفته
ضمیمه: تا یک هفته سنجاق باشد
ضمیمه :حق رای دار ها معلوم شوند
با تشکر

پس از مشورت مجدد و استماع نظرات اعضا ، تصمیم بر این شد که پروژه ی مربوط به نشریه ، موقتا پروژه ی شخصی بنده معرفی شود .

بنابراین ، پروژه ی نشریه ی کانون فیلم و عکس را پروژه ای شخصی اعلام می کنم.

تیم بنده متشکل از اعضای محترم ، خانم ها و آقایان :

هدی سرکشیک

سحر جزایری

مریم حیدری

سعید چراغعلی

نوید نیک نژادی

زهرا قادری

ساجده احمدی

فریماه سیفی

علیرضا ملک محمدی

سید بهداد احمدی

فاطمه آرامش

مهسا اسدی

میلاد قربانی

الهه پیروزبخت

محدثه زراعت

زینب صنیعی منش

محمدمهدی رسولی

نفیسه صالح آبادی

قرار بر این شد که شماره ی اول نشریه ، در تاریخ اول شهریور سال جاری آماده ی چاپ و توزیع باشد.در ضمن تمامی مناصب مربوط به نشریه توسط اعضای تیم نشریه انتخاب خواهد شد.

همچنین از تمامی اعضایی که تمایل به همکاری دارند دعوت میکنیم.

پیروز و سربلند ، در پناه حق

ویرایش توسط نگارنده به ساعت :12:01

به تاریخ :سی ام تیر ماه سال یکهزار و سیصد و نود و پنج

عنوان پست از "این پروژه کانونیست" به "این پروژه کانونی نیست" تغییر یافت.

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 02:31

آقا یعنی چی پروژه کانونی. این رو که معایبش رو یک بار شرح دادم. اینقدر من پیرمرد رو اذیت نکنین. جناب خانی شما الان مسئول اساسنامه ای. برای چی میخوای این پروژه کانونی باشه؟ اصلا ذات پروژه کانونی برای پی طراحی شده؟ اصلا بیا پروژه کانونی رو شرح بده تا اونایی که نمیدونن هم بدونن بعد پله پله میریم جلو. ( مسعود زرگر بگم خدا چه کارت بکنه) (البته امیدوارم این کامنت روحیه انقلابیتون رو خراب نکنه، با قدرت به کاری که دوس دارین بپردازین ولی از راه درست وارد شین)

میلاد خانی یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 11:01

ماهیت این پروژه نمیتونه شخصی باشه.چون اساسا نشریه به نام کانون فیلم و عکس خواهد بود.پروژه ی کانونی پروژه ای است که شخصی نباشد و تمامی اعضا حق شرکت در آن را دارند.

میلاد خانی یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 11:17

درضمن ، جناب حیدری عزیز
در دکترین جناب شکوری ، پروژه ی کانونی به پروژه های بزرگ اطلاق میشه و بنده فکر میکنم بعد از اکران های کشوری ، نشریه بزرگترین پروژه خواهد بود

مریم حیدری یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 15:43

سلام
من به تمام معایب و محاسن پروژه ی کانونی واقفم . میدونم الزاماتی به همراه میاره که خب کارو سخت میکنه و تو این پروژه شاید قابل اعمال هم نباشه مثل اینکه تمامی کانونیا الزام دارن تو پروژه ی کانونی فعالیت کنن و عدم فعالیتشون باعث میشه حق رای نداشته باشن که خب میشه گفت ترمز کار محسوب میشه در این مورد یا موارد دیگه . اما سوال اینجاست که چه جوری میشه همچین برنامه ای رو شخصی اعلام کرد . نشریه ی کانون اگر خدا بخواد و بعد از تمام مصائب بالاخره منتشر بشه در واقع هم رسانه ی کانون و هم آبروی کانون محسوب میشه .چرا که صاحب امتیاز نشریه کانون فیلم و عکسه و بعدا خدای نکرده هرچیزی درونش چاپ بشه که بخواد مشکل ایجاد بکنه هم مسئولیتش در درجه ی اول به عهده ی کانون فیلمه و کانون باید پاسخگو باشه چون مسئله ی کوچیکی نیست .یا اینکه اگر این نشریه به راه بیافته یه کار ادامه دار خواهد بود و کاری نیست که به دوره ی کانونی بودن اقای خانی من یا هرکس دیگه ای محدود بشه .مثلا بگیم پروژه ی شخصی اقای خانی بوده و خب تموم شده .کانونیه قطعا چون باید اعضای دیگری بعد از ایشون راه نشریه رو ادامه بدن چراغش رو روشن نگه دارن و خب نشریه از طرفی ماهیت پروژه ی شخصی هم داره . درسته که هر دفعه خواستیم نشریه داشته باشیم نشده اما حتی اگر شدنش رو فرض محال هم در نظر بگیریم (که اینطور نیست و من این بار واقعا فکر میکنم که شدنی میشه که البته این تیم هم برای اثبات برادریش باید یک یا دو شماره رو آماده بکنه که مطمئن باشیم انجام میشه) باید دوراندیش باشیم و به تمام جوانبش فکر کنیم . به نظر من نشریه کانون اهمیت زیادی داره که شخصا فکر میکنم میتونه حتی در حد اینستاگرام باشه . حالا یه پیشنهاد دارم . پروژه رو در قالب یک پروژه شخصی اعلام بکنیم و تیم نشریه اعلام بشن و کارشون رو شروع کنن با الزام به اینکه مدام گزارش فعالیت بدن از مراحل کار اما این فقط برای ابتدای کار باشه و برای اینکه نشریه به بن بست نخوره و کار زمین نمونه . در ادامه مسئول اساسنامه به کمک دیگر دوستان وارد به مفاد اساسنامه مانند آنچه که برای اینستاگرام انجام شد دکترینی بنویسن که شامل تمامی موارد باشه همه نظر بدن و تمامی موارد گفته بشه .و بعد برای نشریه قوانینی تدوین کنن و به رای بذارن تا ماهیت کانونی رو هم در بر بگیره .

کاظم فاضلی یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 20:52

پیشنهاد برای شروع کار؛
پروژه "آماده سازی محتوا برای حدود دو شماره نشریه کانون" میتونه شخصی باشه.
( البت که تعدادی از مطالب باید به روز باشن و شاید الان زود باشه برای آماده کردنشون )
اما این پروژه رو تعریف کنید و انجامش بدید.
بعد از آماده شدن مطالب سطح اونها توسط اعضای کانون مورد بررسی قرار بگیره، چکش کاری بشه و در نهایت تصمیم نهایی گرفته بشه.

بعد از طی این مسیر ( یا هم زمان ) پروسه قانونی و نوشتن دکترین هم صورت بگیره. طوری که از اولین شماره، نشریه مسئول سمت خودش رو داشته باشه.

---------
روندی که پیشنهاد میدم دفعات گذشته هم تقریبا انجام شده اما به دلایل مختلف متوقف شده.

اول_ به راحتی میشه این پروژه رو به صورت شخصی انجام داد.
دوم_ این که گروه تولید محتوا تا اواخر شهریور خودش رو محک میزنه.

زهراقادری دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 00:31

در مورد حق رای دارها:
دوباره عرض کنم که مسئولین سمت ها روشن نیستن برام.به گفته ی یکی از دوستان مسئولین سمت ها این افرادند:خانم سرکشیک،خانم سیفی،جناب قریشی،خانم قادری،جناب زرگر،خانم نجاتی،جناب احمدی،جناب خانی،که من به همین گفته اکتفا میکنم تا ایشالا مسئولین سمت ها روشن بشن برامون.
افراد حق رای دار رو من با ضابطه ای که اقای قریشی گفتن و توی مدت یک هفته حساب کردم-هر چند با اساسنامه تناقض داره این مدت-الله اعلم.ایشالا در مورد این موضوع هم دوستان و مسئول اساسنامه پیگیری کنن.خلاصه افراد حق رای دار با فعالیت در وبلاگ این افرادند:
خانم ساجده احمدی،خانم اسدی،خانم ارامش،خانم حیدری.

امیر حیدری دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 20:14

به حانم قادری:
یعنی چی معلوم نیست براتون؟ خب از دبیر یا مسئول اساسنامه بپرسید. مسعود زرگر مسئول نیست این ترم تاجایی که من میدونم. خانم سمت شما حساس و مهمِ. صیانت کنید از رای افراد. درست حق رای دارها رو اعلام کنید.
تا حدود زیادی مطمئنم که این حق رای دارها درست نیستند. پس مجددا بررسی و اعلام کنید لطفا.

سعید چ.ع دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 20:27

اگر تولید محتوایی شد، کار صفحه آرایی رو من برعهده میتونم بگیرم.

امیر حیدری دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 21:24

به مسئول اساسنامه:
اون چه در تایید عدم امکان شخصی بودن پروژه آوردی کافی نیس. جمله ات رو بخون:

""ماهیت این پروژه نمیتونه شخصی باشه.چون اساسا نشریه به نام کانون فیلم و عکس خواهد بود.پروژه ی کانونی پروژه ای است که شخصی نباشد و تمامی اعضا حق شرکت در آن را دارند.""

""شریه به نام کانون فیلم و عکس خواهد بود""
خب تمام پروژه ها به نام کانون فیلم و عکس خواهد بود.

""پروژه ی کانونی پروژه ای است که شخصی نباشد و تمامی اعضا حق شرکت در آن را دارند.""
این جمله اینقدر ناقصه که میشه گفت تا حدودی اشتباست. مثل اینِ که بگی کتری چیزی است که قوری نیست. در پروژه کانونی مسائل مهم تری ملاک هست. مسائل مهم تری باعث توفیر پروژه کانونی و شخصی میشه.

زهراقادری چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 00:04

حق رای داران:
آقای قریشی
خانم سرکشیک
اقای خانی
خانم قادری
خانم اسدی
خانم ساجده احمدی
خانم مریم حیدری
خانم ارامش

این پست یک پست اصلاحی در مورد حق رای دارهاست که بعلت اشتباه بنده اشتباه محاسبه شده بود.ایشالا دیگه پیش نیاد.

قریشی چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 08:24

با توجه به عدم امکان تغییر رنگ عنوان پست
لطفا در انتهای مطلب تغییرات اعمال شده در عنوان پست رو ذکر کنید. ممنون

اسدی چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 23:47

موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد