کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درب بازکن ها و معاونت لوکیشن

سلام رفقا

براثرِ ناامیدی از پست های قبلیم برا دربازکنها چندوقت ناپدید شدم فکر کنم :)))

تا الان برای دربازکنی برای ترم تابستونمون این وضعیت هست:

شنبه: ۳/۳۰_۵(آقای قریشی)

دوشنبه:۲_۵(خانم اسدی)

الان خانم نجاتی و آقای عبقریان هستن که راستش‌به من نگفتن که کلیدشونو میخوان پس بدن یا میخوان ترم تابستون هم کمک کنن برای در بازکنی! همینجا تکلیفشو معلوم کنین خصوصن اینکه من حضوری هم به آقای عبقریان گفتم کلیدشونو پس بدن و کلا به من جوابی داده نشده!

خانم صالح آبادیم به من گفتن خبر میدن برای دربازکنی :) منتظرم

دوباره تکرار میکنم اگر کسی مایله دربازکن باشه توی ترم تابستون زیر همین پست بهم بگه 


پ.ن: همونطور که میدونین مسئولیت لوکیشن معاون نداره بنابراین زیر همین پست اگر کسی مایله اعلام کنه :) ممنون



نظرات 6 + ارسال نظر
قریشی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:45

سلام. اعلام آمادگی برای معاونت لوکیشن

قریشی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:46

سلام . لطفا حداقل یک دسته بندی برای پست انتخاب کنید. ممنون.

سرکشیک یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 20:00

به آقای قریشی: بله حتمن :) خیلیم ممنون از اعلام آمادگیتون

امیر حیدری دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 04:07

پست چرا دسته بندی درباره اعضا داره؟

فریدا حصاری دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 09:12

سلام. اعلام آمادگی برای معاونت لوکیشن

سرکشیک چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 00:45

آقای حیدری: راستش نمیدونم دسته بندیا هیچکدوم مربوط نبودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد