کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

همه به اساسنامه توجه کنیم

موردی دیگر در بی توجهی به اساسنامه همین الان داره رخ میده.

میلاد جان من به عنوان یک عضو انتظار دارم که مسئول اساسنامه به همه اتفاقات و تخلفات رسیدگی کنه تا کانون دچار مشکل نشه. این که تو زمان کمی هست که این سمت رو عهده دار شدی درست هست ولی چندان قابل قبول نیست. تا حدودی مشکل از مسعود زرگر هست که تو رو درست آماده این سمت نکرده. ولی با هزینه کمی وقت میشه کارها رو درست انجام داد و انتظارم این هست که کمی بیشتر به کانون و مسئولیتی که قبول کردی توجه کنی. هیچ کدوم از مسئولیت های کانون اونقدر سخت و زمان گیر نیستن که با روزی 30 دقیقه زمان گذاشتن به بهترین شکل انجام نشوند.


الان مسئول بسیار خوب وبلاگ که از اول شروع کارش رو به خوبی انجام داده متاسفانه بیشتر از 24 ساعت هست که نظرات رو تائید نکرده. این باید با تذکر اساسنامه ای روبرو بشه.


در اینجا هم به مسئول وبلاگ و هم به مسئول اساسنامه تذکر میدم در مورد این تخلف.


از مسعود زرگر هم (که به نظرم در زمان معاونتت زمان کافی برای آموزش تو نگذاشته) میخوام که یک جلسه یک ساعته برای آموزش تو تشکیل بده.


از تمام بچه های عضو هم میخوام که هر وقت با تخلف اساسنامه ای روبرو شدند اون رو در وبلاگ بیان کنند.


انشالله با همکاری همدیگه سال کانونی بسیار خوبی داشته باشیم.


پ.ن: میلاد جان امیدوارم تذکرات پی در پی من تو رو در انجام کارت یاری کنه و خدایی نکرده باعث ناراحتیت نشه.
پ.ن2: این متن یک کامنت بود که بعد از نوشته شدن ترجیح دادم پستش کنم تا مفید تر باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد خانی جمعه 4 تیر 1395 ساعت 22:32

جناب حیدری نقد شما وارد هست.بنده پیگیری کردم و گویا جناب قریشی با مشکل اتصال به اینترنت مواجه هستن.اما بنده تذکر خودم رو اعلام کردم.
و در ضمن با پیشنهاد شما به اقای زرگر هم موافقم و البته همه ی نقد ها و تذکرات شما بنده رو خوشحال میکنن.منتهی در برخی موارد ، اتفاقاتی که رخ میده ناشی از عدم تجربه و بی اطلاعی بنده هست.بنده عذرخواهی میکنم

ممنون از پیگیریت. دروود بر تو
ا.حیدری

عبقریان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 00:15

مرسی و بازهم توجه کنید به حرف های آخر امیر
وقتی کسی داره نقد میکنه کسه دیگه ای رو ابه این معنی هست که کانون و مسئول های مختلف براش مهم هستند و دوست دارند پیشرفت کنند

قریشی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:38

سلام
عذر تقصیر من آخر هفته عجیب و غریبی داشتم . سعی میکنم تایید کامنت ها به تاخیر نیافته

هانی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 21:24

احسنت به تو امیر
چه خوبه که پیگیری

چاکریم
امیر حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد