کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

داستان وبلاگ نویسی در تابستان




همانطور که در جریان هستید، در تابستان به دلیل دوری راه و غم هجران، حق رای اعضای کانون از فعالیت در وبلاگ حاصل میشه. اما بعد. پیشنهاد میشود هر کدام از دوستان از لیست زیر یک آیتم  انتخاب کنند و هفته ای 2 پست با موضوع انتخاب شده ارسال کنند. اگر به موضوعی علاقه دارید اما منابع آن را نمیشناسید مجموعه از منابع به شما معرفی خواهد شد. توصیه موکد و ترجیح من اینه که تمامی پست ها حاوی تصویر  باشه. (تصویر بدون لوگو، کراپ و در پیکو فایل آپلود شده).
لطفا ذیل همین پست آیتم مورد نظرتون رو اعلام کنید.

1-    بازنشر مجموعه عکس  (1- نجاتی 2- آرامش)
2-    بازنشر تکنیک های عکاسی (1- نجاتی 2- ارامش)
3-    معرفی عکاس (1- نجاتی 2- آرامش)
4-    معرفی کارگردان
5-    بازنشر نقد فیلم  و انیمیشن(1 - خانی 2- شهسواریان)
6-    اینفوگرافی سینمایی  (1- خانی)
7-    بازنشر اخبار جشنواره های سینمایی
8-    بازی حافظه ها (به این نحو که اسکرین شاتی از یک فیلم در وبلاگ قرار میگیرد و دوستان باید حدس بزنند این نما مربوط به چه فیلمی است) (1- ملک 2- نیک نژادی 3 - سرکشیک)
9-    معرفی مکاتب هنری
10-    درج ویدیو (انیمیشن یا فیلم کوتاه)  (1- سینا  2- اسدی)
11-    دیالوگ های سینمایی (1- سینا 2- س.احمدی 3- ملک 4- سرکشیک)

پ ن : به مسئول حق رای و اساسنامه، حقوقدانان آینده مرز و بوم : کسب حق رای در تابستان تنها با فعالیت در وبلاگ امکان پذیر است. (دیگر بهانه ارشد و امتحانات و جابجایی قله های علم و فناوری قابل قبول نیست)



 به یک معاون ارتباطات اینترنتی که پشت ستاره ی حلبی ش قلبی از طلا داشته باشه نیازمنیدم

نام افراد جلوی موضوعات توسط خودم ویرایش شده و میشود

نظرات 14 + ارسال نظر
سینا مهدوی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:18

٩،١٠

قریشی: مرسی که اولین چراغ رو روشن کردی.
خوب سینا . ما هر هفته منتظر حداقل دو پست از تو هستیم که یا دیالوگ های تاریخ سینماست (ترجیحا با پوستر فیلم) و یا یک ویدیو حاوی یک فیلم یا انیمیشن کوتاه .

میلاد خانی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:00

٥ و ٦

قریشی:
مرسی .
پس ما هر هفته دو پست از آقای خانی خواهیم خواند در باب اینفوگرافی های سینمایی و بازنشر نقد های سینمایی

س.احمدی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:10

11

قریشی:
مرسی/ پس ما هر هفته دو دیالوگ از تاریخ سینمای ایران توسط شما در وبلاگ خواهیم دید. حتما با ارسال عکس پوستر فیلم . ممنون

نجاتی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:16

سلام
1-2-3- انشالله

سلام/ قریشی:
ممنون. خوب پس به امید خدا ما هر هفته دو پست حداقل از شما در باب عکاسی خواهیم خواند. ممنون

ملک یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:02

8 &11

قریشی:
مرسی
پس ما در هفته شاهد دو پست از شما هستیم در باب دیالوگ های سینمایی
و بازی حافظه ها
مرسی که بازی حافظه ها رو وشن کردی چراغش رو .

نوید نیک نژادی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 14:47

من هنوز دارم فکر می کنم و قصد دارم اگر تواناییش رو داشتم یه مجموعه مطالب هدفمند و جالب برای پست در تابستون آماده کنم. شاید از این ایده بازی حافظه ات هم استفاده کنم چون دوستش داشتم.

قریشی: مرسی

سرکشیک دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 00:49

یازده و هشت :))

سرکشیک دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 00:50

یازده و هشت

قریشی: ممنون

مریم حیدری دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 00:56

چه شروع پر سر وصدایی اقا ! موفق باشید
گهگاهی فیلمی ببینیم پستی میذاریم به هر حال برا من که دیگه حق رای مطرح نیست..از دیدن کامنت هایی که تند تر تایید میشن خوشحال شدم واقعا آورین البته از زحمات خانم حصاری هم تشکر میشه

قریشی : ممنون

فاطمه آرامش دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 16:51

من آمادگی واسه 1 و 2 و 3

قریشی : ممنون

شهسواریان دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 22:13

والله انیمیشن نبود بینشون، من یکی گذاشتم :)

قریشی : مرسی . درج ویدیو بذاریم پس شما رو و معرفی و نقد فیلم

اسدی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 23:44

10

قریشی : آفرین

سحر جزایری چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:29

سلام
من می تونم برای ۹ پست بذارم اما باتوجه به اینکه اکانت ندارم مطالب رو برای مدیر وبلاگ ارسال کنم؟

قریشی: سلام از نظر من بله
مسئول اساسنامه نظر شما ؟

زهراقادری چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 23:30

4

قریشی: ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد