کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری شورای مرکزی

دوستان عزیز،سلام

با توجه به ضیق وقت و اینکه بیشتر بچه ها نمیتونن دیگه برای رای گیری حضور داشته باشن،روز شنبه رای گیری برگزار میشه.کسانی که تمایل دارن کاندید بشن تا ٢٤ ساعت وقت دارن اعلام کنن.فردا برای رای گیری منتظرتونیم:)


نظرات 8 + ارسال نظر
طغیون جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 18:09

افراد داوطلب برای شورای مرکزی
1امیر حیدری
2_مهراد عبقریان
3_مسعود زرگر
4_مریم حیدری
5_مجتبی طغیانی

مریم حیدری جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 18:52

من به رویه ی برگزاری کاملا معترضم و البته متعجبم !
انتخاب شورای مرکزی در جهت انتخاب دبیر مناسب برای کانون اهمیت زیادی داره . چرا این مسئله باید انتخابش اینقدر به تعویق بیافته که حالا بخواد اینطوری با این عجله انجام بشه ..کاندیدا 24 ساعته تعیین شن رای گیری مدیراجرایی سریع اتفاق بیافته که پست مدیر اجرایی بیاد قبل اعلام نتیجه رای گیری ...همیشه طوری بود که فرصت کافی بود برای کاندید شدن هرکسی ! دبیر کاملا به شما تقد وارده برای این رویه ی برگزاری درسته که امتحانات بوده و درگیری خاص خودش اما قطعا باید زودتر اقدام میشد و بانظم خیلی بیشتری . یه سرچ ساده تو وبلاگ نشون میده سال های قبل حداقل 10 روز زودتر از تاریخ همین امروز نتیجه حتی مشخص شده بود .

مریم حیدری جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 18:54

بسم الله !
آقای طغیانی من کی کاندید شدم که خودم بی خبرم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

طغیون جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:31

به خانم حیدری
اسم شما اشتباه نوشته شده
اصلاح کامنت قبلی بنده
1- امیر حیدری
2_مسعود زرگر
3_مهراد عبقریان
4_مجتبی طغیانی
نفر پنجم تا چند ساعت اینده اعلام میشه

طغیون جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:52

به خانم حیدری
نقد شما به کل کانون وارده نه به فقط دبیر ، اصن هیچکودوم از اعضا حتی یک نفر به هیچ وجه هیچ سراغی از نه از شورای مرکزی و نه از دبیر بعدی گرفتند... بعدشم تازه هیچ جای اساسنامه ننوشته که برگزاری انتخابات بعهده تکو تنها دبیره... پس وقتی اعضا اینجور دارن میل و رغبت نشون میدن توقع نداشته باشید که همه چی مثه سالای قبل روتین انجام بشه... من به شخصه به اعضایی که سابقه و صلاحیت بیشتری داشتن برا شورا مرکزی گفتم که جواب منفی گرفتم... این جمله ای که الان میگم و خعلی وقته که میخام بگم اصلا اصلن منظورم شما نیستید، متاسفانه کانون الان فقط تو دوره که یه سریا نشستن بالا گود و نظریه میدن.... به هر حال من منکر متفاوت بودن رویه برگزاری امسال نسبت به پارسال نیستم...ولی شمایی که میگین انتخابات سالای قبل خعلی بهتر بود و با کیفیت تر میخام ازتون بپرسم که ایا اعضای امسالمونم به همون میزان سالای قبل فعالیتاشون و حضورشون تو مساعل کانونی به اندازه اعضای سالای قبله؟ به هر حال اگه اکثریت مثه شما نقد به برگزاری انتخاباتو فقطو فقط تقصیر دبیر میدونن..من به خاطر عدم صلاحیتم انصراف میدم از دبیری..

مریم حیدری جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 22:23

فرمایش شما متین . اول از همه من تقصیر رو تنها متوجه شما نمیدونم .درسته که کانون یه تشکله از تمامی اعضایی که داره اما آیا غیر از اینه که دبیر و بزرگتری اگر تو کانون باشه در اون زمان . مسئولیتش رهبری و هدایت اعضاست؟ اصلا دبیری یعنی چی برای من بیشتر معناش لیدر و رهبر بودنه. اشتباه متوجه شدید من به هیچ وجه نگفتم برگزاری انتخابات تنها به عهده ی دبیره من نقدی که بهتون وارد کردم در جهت وظیفه ی رهبری کردن بود و نه بیشتر . ببینید ما الان تو اصل انجام انتخابات تاخیر داریم و تاخیری که به ضرره و باعث شده مجبور شیم همه چیز رو سریع انجام بدیم و خودتون به زحمت بیشتر افتادید حتی .من اینکه خیلی چیزا روال قبل رو نداره اما توجیه همه چیز هم این نیست . همین رای گیری و تعیین مدیر اجرایی میتونست یه هفته زودتر برگزار بشه.. راهشم مثل همیشه این بود وقتی کسی پای پست قبلیتون اعلام آمادگی نکرد به چند نفر از اعضای حاضر بگید تا قبول زحمت کنن و بعدش رای گیری بشه که این اتفاق الانم افتاده ولی با تاخیر . من اصلا به رویه ای که برای پیدا کردن کاندیدا طی کردید کاری ندارم حرفم تمامی مراحل قبلشه که باید قبل تر از این انجام میشد و وظیفه ی پیگیریش اول به عهده ی دبیره که مدیریت کنه چون اگر مدیریتی نباشه نتیجه مطلوب نیست .
کانون امسال با بحران اعضا روبرو هست ولی این برای همه ی تشکل ها پیش میاد و وباید بحران رو رد کرد . اینطور هم نیست که اعصای کارآمد نداشته باشیم داریم و باید مدیریت کرد و به کار گرفتشون بچه های جدید یا قدیمی های کمرنگ تر کمرنگ میمونن اگر که بزرگترها و مسئولین به کار نگیرنشون و در بحث های کانونی واردشون نکنن . پس اگر اعضای فعلی به اندازه ی قبلی ها در مسائل کانونی وارد نمیشن بازهم بخشی از تقصیر متوجه قدیمی ترهایی نظیر من و شماست که درگیرشون نکردیم . من و شما هم از اول تو مسائل بزرگتر دخیل نبودیم و بزرگترهایی بودن که ما رو دخیل کردن . جواب سوالتون رو فکر میکنم دادم .
منم با وجود تمام مشغله هام بیرون گود نبودم و هرکاری از دستم برمیومده انجام دادم . منتها من روز کانونم گفتم که قصد خداحافظی دارم و به همین دلیل هم قبول نمیکنم که کاندید باشم . یک سال شورای مرکزی بودم و حقم رو ادا کردم . نوبت دیگر دوستانه الان .
بازهم میگم من تقصیر رو تنها گردن شما نمیدونم کانون مقصره اما کانونی که دبیر و بزرگترهاش و مسئولینش باید به فکر باشن . و با انصراف شمام قطعا مشکلی حل نمیشه . این صرفایه نقده شبیه همه ی نقدهای وارده به دیگران اونم نه درجهت تخریب بلکع جهت سازندگیش ..

کیمیا برخورداری یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:12

منظور از شنبه دیروز بوده؟ پس چرا نتایجش اعلام نشده؟

امیر حیدری دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:29

خانم نجاتی هم کاندید شدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد