کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد نقد نقد

سلام . به عنوان عضوی از نهاد تصمیم گیری تعدادی نقد به مسئولین سمت ها دارم:

1) مسئول آرشیو ،حق رای ، سیستم و اساسنامه معاون ندارن و ترم در حال اتمامه . لطفا تکلیف این سمت ها رو برای ترم بعد روشن کنید که خودتون مسئول میمونید یا فردی برای مسئولیت در نظر بگیرید.

به مسئول آرشیو و سیستم  ( آقای یوسفی فر) نقد شدید وارده چون با وجود تذکرات و نقد های قبلی حتی پاسخ گو هم نبودند.

مسئول حق رای (خانم سیفی)  خوشبختانه نتایج رای گیری و حق رای دارها رو با وجود اینکه به کانون سر نمی زنن ( یا من ندیدمشون) زود اعلام میکنن اما برای انتخاب معاونت کوتاهی کردید تا به حال.

مسئول اساسنامه  (آقای زرگر) هم مثل اینکه پیگیر بودند اما فردی پیدا نشده برای این سمت . اما بهرحال تکلیف این سمت برای تابستون باید مشخص بشه.

2) نقد بعدی به دبیره (آقای طغیانی) . طبق این پست که آخرین پست برای پیگیری نمایندگی پردیس عباسپوره چون هیچ کامنتی براش نوشته نشده و هیچ پستی هم مربوط به این موضوع در وبلاگ گذاشته نشده بنظر میاد که اصلا پیگیری انجام نشده و این دفعه اولی نیست که این درخواست تو وبلاگ مطرح شده.لطفا پاسخ گو درخواست این دوستان باشید و کانونی ها رو هم در جریان بذارید.

3) نقد به تعدادی از درب بازکن ها. دوستان درب بازکنی هستن که فکر میکنم از بعد عید اکثر اوقات بدون اطلاع قبلی اصلا در تایمشون در کانون حضور نداشتن. البته تعدادی از این موارد رو دیدم و تعدادی رو هم با حدس و گمان ، فکر میکنم نیومدند برای همین در این مورد اسمی نمیبرم اما خواهش میکنم مسئول پذیر باشید و اگر من درست میگم و واقعا این دسته از دوستان کم کاری کردن  اگر وقت یا حوصله انجام اون رو ندارید لطفا یا مسئولیتی رو قبول نکنید یا اگر قبول میکنید درست انجام بدید.

موفق باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
زرگر شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 21:31

1-پست بسیار بسیار عالی.این کاریه که همه اعضا باید انجام بدن.

2-من امروز بالاخره یک گزینه پیدا کردم برا معاونت.

3-فقط واژه کلید دار به در بازکن تغییر پیدا کنه در پست.

امیر حیدری شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 23:04

میلاد خانی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 18:28

دوستان بنده یه پیشنهاد دارم
کسانی رو که برای سمت ها انتخاب میفرمایید حتما اطمینان حاصل کنید که در طول سال قرار نیست کنکوری باشند یا دغدغه و اتفاق از پیش تعیین شده ای براشون بخواد بیفته،که مسئولیت ها بدرستی بهشون رسیدگی بشه.
مسئله ی بعدی عضو گیری از ورودی های ٩٤ و ٩٥ هست که خیلی خیلی مهم خواهد بود.چون بالاخره روزی میرسه که اعضای قدیم ،نمیتونن به کانون بیان و مسئولیت بپذیرن و این یعنی خطر.
اینها همه پیشنهاد بودن و نظر شخصی بنده...

فریماه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 02:01

سلام . دوستان عزیز من اطلاع نداشتم که باید معاون اعلام کنی و فکر میکردم فقط در صورتی ب معاون احتیاج هست که بخوای خودت کناره گیری کنی از سمت . ولی الان متوجه شدم و پستش رو گذاشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد