کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تور عکاسی و بازدید از باغ گیاهشناسی ملی ایران

سلام به همه ی دوستان کانونی! 

همون طور که  در جلسه ی شنبه اعلام پروژه کردم . قصد دارم یک تور عکاسی از باغ گیاهشناسی ملی ایران برگزار کنم .  این یک پروژه ی شخصی است و پیگیری ها و هماهنگی ها رو شخصا انجام خواهم داد و مراتب را به اطلاع خواهم رساند. این پست رو بیشتر   جهت داشتن یک آمار  حدودی   از تعداد افرادی که مشتاق هستند حضور داشته باشند میگذارم . دوستان لطف کنند اگر مایل هستند که این برنامه برگزار بشه .زیر همین پست کامنت بذارن تا من بدونم حدودا برای چه تعدادی باید بلیط  و بقیه ی موارد لازم رو تدارک ببینیم . همچنین اگر کسی مخالفتی داره با پروژه لطفا اعلام کنه . 


 پی نوشت : سعی ام بر اینه که برنامه یکی از پنج شنبه های آتی برگزار بشه که اکثریت امکان حضور داشته باشن . روز و ساعت دقیق رو در پست های آتی اعلام میکنم. 

بیش از این حرفی نیست .

خوب باشید:) 

نظرات 16 + ارسال نظر
معین یوسفی فر چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 21:49

من هستم

فریدا حصاری چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 22:01

بسیار هم عالی. منم هستم :)))) البته به تاریخ و ساعتش خیلی بستگی داره
موفق باشی دوست خوبم

بهداد چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 22:08

درود بر شما و برنامه های خوبتون. زنده باشید.

سرکشیک چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 22:28

بسیار شاد میباشیم با این‌برنامه :)) فقط من شنیدم اونجا جدیدن دوربین نمیذارن چون ی سری عکاسا با آتلیه اشتباه گرفته بودن گویا! اینو بپرسین بنظرم :)

قریشی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 22:37

پنجشنبه باشه عالیه.

عبقر فکر کن ببین از باغ گیاه شناسی میشه مستند صد ثانیه درآورد ؟

عبقریان چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 23:10

پابه هستم

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 08:35

ما نیز در صورت حیاط اعلام آمادگی می کنیم

نوید نیک نژادی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:32

منم ایشالا میام :)

اسدی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 15:23

منم زمانش بهم بخوره حتما میام.

زرگر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 21:05

هستم.

س.احمدی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 21:52

غیر از پنجشنبه 16 که فک کنم تعطیله هستم

مریم حیدری جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 01:57

به هدی جان سرکشیک؛
والا میپرسم ولی من دو هفته پیش رفتم و. دوربین بردم کاملا اکی بود.بازم به روی چشم

سحر جزایری جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 13:05

خیلی دوست دارم که باشم:)

نجاتی شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 08:10

چه خوب، تاریخش معلوم شه دوست دارم بیام

میلاد قربانی شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 19:29

اگه قابل باشیم و مجالی باشه حتما میام

شهسواریان یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 12:08

بسیار موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد