کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه شنبه 28 فروردین 95

پشت از طرف آقای نیک نژادی:

جلسه 28 فروردین 94
حاضرین: خانم ها حیدری، محمدنیا، سرکشیک، قادری، سرداری، فاطمه آرامش، حصاری، سحر جزایری و آقایان حیدری،زرگر، قریشی، عطارپور، طغیانی، نیک نژادی ، میلاد قربانی، احسان آذرگون، ضیغمی، میلاد توسلی، بهداد احمدی و عبقر
افرادی که وقت خواستند: مریم حیدری، عطارپور، قریشی ، زرگر و طغیانی

خانم حیدری: اعلام پروژه شخصی پیشنهاد تور عکاسی باغ ملی ایران رو داشتند که مثل اینکه با مشکلاتی مواجه شده.
کسی با این پروژه مخالفت نداشت.

خانم قادری: دوشنبه هفته آینده اکران فیلم هانا آرنت در دانشکده حقوق هست که آقای عبقریان ویرایش کرده اند. اما ساعت اکران هنوز مشخص نیست.

آقای عطارپور: 1- اعلام پروژه شخصی ساخت فیلم: توضیحات تکمیلی را در چند روز آینده در وبلاگ اعلام می کند.امیرحیدری و مجتبی طغیانی فیلم نامه را تایید کرده اند. کسی با پروژه مخالفت نداشت. 2- با توجه به خرید چند پرژکتور و پایه توسط امور فرهنگی، پیشنهاد یک کارگاه یک روزه نورپردازی در پلاتوی تئاتر. امور فرهنگی تا 100 تومن هم بودجه میدهد. کسی مخالفت نکرد.

آقای قریشی: 1- پیشنهاد تغییر ساعت جلسات در 6 ماهه اول سال به ساعت 12:30 تا 13:30. آقای حیدری: این مسئله باید در وبلاگ مطرح شود و همه حتی غیر اعضا حق رای دارند. قرار شد قریشی در وبلاگ بگذارد. 2- امروز ساعت 15، پخش و انتخاب فیلم های 100 ثانیه ای خواهد بود.

آقای زرگر: بحث کارگاه آقای پهلوان را مطرح کردند. آقای حیدری: « قرار بود کلاس پرورش بیان باشد. من برگه خانم قادری را بدون خواندن تیتر امضا کردم. پیشنهاد می دهم اسم کارگاه در پوستر به کارگاه پرورش بیان عوض شود. قرار نیست موازی با کانون تئاتر باشیم و این مبحث مرتبط با فیلم هم هست. باید خانم قادری به عنوان مدیر پروژه مسئولیت این مسائل را به عهده بگیرند.» در پایان دوباره درباره برگزاری کارگاه رای گیری شد. مخالفان: مریم حیدری، زرگر، قریشی و بهداد احمدی. موافقان: امیر حیدری، حصاری، قادری، سرداری، سرکشیک، عطارپور، طغیانی.
آقای زرگر در ادامه بحث جشن کانون را مطرح کرد. در پایان برای مدیر اجرایی بودن طغیانی، زرگر و امامی و روز 30 اردیبهشت برای برگزاری رای گیری شد که اکثریت حق رای دارهای حاضر موافق بودند.

آقای طغیانی: به خاطر اینکه به علت کنکور ارشد این مدت اخیر کمتر حضور داشته عذر خواهی کرد و سپس چگونگی بعضی از فعالیت ها را با مدیران اجراییشان چک کرد. 
عطارپور: از کارگاه سفر کارگردان استقبال نشده و فعلا این کارگاه معلق است.
طغیانی: سعی میکند فیلمش را برای روز کانون آماده کند.
حیدری و صالح آبادی در هفته اول اردیبهشت فیلم های کوتاه کانون را نمایش می دهند. با این فیلم ها موافقت شد: کشتن مرغ مقلد، دلقک، این دزدان احمق، یکی از آثار امید صفایی (میزشام)، هندزفری
عطارپور: روال ساخت فیلم ها بعضا خیلی طولانی می شود. قرار شد در وبلاگ راجب به این موضوع بحث شود.
طغیانی از نمایشگاه عکس خانم نجاتی پرسید که غایب بود و در وبلاگ توضیح خواهد داد.
برای نمایشگاه عکس دانشکده حقوق قرار شد 2 نفر داور از کانون مشخص شود.
عبقر ( که آخر جلسه رسید): فیلمش برای روز کانون آماده است.
سرکشیک: لطفا در نظافت لوکیشن کوشا باشید. اینجا تا هفته پیش تمیز بود ولیی الان نه. لطفا هر چیزی می خورید جمع کنید. 
پیشنهاد جریمه برای کسانی که نظافت را رعایت نمی کنند مطح شد که با موافقت حاضرین همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد