کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک یاد اوری/ روز کانون

امروز تو جلسه نکته ای رو گفتم که با پیشنهاد بچه ها ب صورت جداگانه پستش رو میزارم.

بچه ها به نظرم باید از الان ب فکر روز کانون باشیم، که امسال ویژه تر هم هست چون کانون ده ساله شد و میتونیم جشن ده سالگی رو هم بگیریم.تاریخ دقیقش  با نظر بچه ها مشخص میشه اما معمولا اواخر اردیبهشت برگزار میشه. برای انجام سریع تر کارها نیاز به مدیر اجرایی هست  که کارها رو شروع کنه.(کارهایی مثل انتخاب جای مناسب برای مراسم،هماهنگی برا ناهار اون روز و پذیرایی و .....)

پس داوطلب شید برای این کار. حتی به صورت مشترک هم می تونید مدیریت کنید، نگران هم نباشید. پیشنهاد خودم اینه که خانم ها سرداری، حصاری،قادری ، و آقای قریشی گزینه های خوبین.

من هم قطعا بعد از کنکور کاملا کمک می کنم.



نظرات 6 + ارسال نظر
سرکشیک شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:12

مدیر اجرایی که نه ولی هر کمکی باشه سعی میکنم باشم حتمن :)

فاطمه آرامش شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:05

پیشنهاد عالیه...
از طرف من اعلام آمادگی برای کمک

کاظم فاضلی شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:06

85 تا 95! روز کانون امسال خاص تره.
به مسئولین اجرایی : کمکی از دستم بر بیاد قطعا انجام میدم

سمانه سرداری یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:23

خودم وقت اینکارو ندارم واقعا ولی برای کمک به مدیر اجرایی و سایر دوستان هستم

فریماه سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:26

من هم قطعا برای هرنوع کمکی حاضرم

فریدا حصاری شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 08:54

لطف دارید آقای زرگر من اگه کمکی از دستم بربیاد حتما انجام میدم.
پیشنهاد من اینه که همون طور که پارسال هم امور به محتوایی و شکلی تقسیم شد و هر بخش رو یک نفر به عهده گرفت امسال هم این اتفاق بیفته. حتا کار ها میتونه خرد تر بشه که بچه ها راحت تر انحام بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد