کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت ارتباطات اینترنتی

برای معاونت ارتباطات اینترنتی آقای قریشی و خانم حیدری داوطلب شدند که هر دو از دوستان فعال و شناخته شده کانون هستند. اولویت خودم برای این پست آقای قریشی اند که در حال حاضر در سمت دیگه ای مسوول نیستند و  دقت و حوصله فراوانی هم برای این پست دارند.

راگیری تا 28 فروردین

لطفا رای بدین :)

نظرات 15 + ارسال نظر
فریدا حصاری شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 13:19

آقای قریشی

زرگر شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:07

فکر میکنم خانم حیدری سابقه بسیار خوبی در این سمت دارند و واقف هستند ب امور، اقای قریشی ترم اینده مسئول مالی هستن دیگه دو تا نشه.
رایم خانم حیدری

بله.
حصاری

سرکشیک شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:11

آقای قریشی :)

عبقریان شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:12

خانم حیدری

سمانه سرداری یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:21

باتوجه به سابقه خوب خانم حیدری در این سمت و علاوه بر اینکه آقای قریشی معاون مالی هم هستن رای من خانم حیدری هست

مریم حیدری یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 23:30

من نظرم اینه که اقای قریشی مسئول بشن من همه جوره کمکشون کنم . ازین جهت که من به هر حال ترم اینده ترم اخرمه . خواه ناخواه کمرنگ تر میشم .شاید بد نباشه که سعی کنیم واسه روزایی که میدونیم کمتر میتونیم کمک حال کانون باشیم دوراندیشی کنیم یه سری اعضای جدید رو برای مسئولیت ها آموزش بدیم تا کانون همیشه مسئولین سمت های خوبی داشته باشه . قطعا اگر اکثریت مسئول بودن من رو میخواد حرفی نیست . ولی به شخصه به این دلیلی که گفتم و معتقدم .بهش و به همین خاطرم از خانم حصاری خواستم که بنده رو اولویت دوم بذارن . به اقای قریشی رای میدم و چون اونطور که این مدت دیدم آقای قریشی بسیارم علاقه نشون دادن به وبلاگ ،فعال بودن و براشون پویایی وبلاگ مهم بود و من که خودم بسیار به این وبلاگ اهمیت میدم خیلی خوشم اومد ازین فعال بودنشون . برا همین دوست دارم که ایشون مسئول بشن و من تجربه ی یک سال مسئول وبلاگ بودنم رو منتقل کنم اینطوری تا کانون همیشه مسئولین خوبی داشته باشه.

فریماه سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:29

حق رای داران :
خانوم ها :
نجاتی
سرداری
حیدری
سرکشیک
حصاری
سیفی
احمدی
اسدی
صالح آبادی
قادری

آقایان :
حیدری
عبقریان
قریشی
طغیانی
زرگر
یوسفی فر
رسولی
امامی
ملک محمدی
پهلوان

فریماه سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:30

با توجه به توضییحات خود خانوم حیدری و اینکه من هم با حرفاشون موافقم به آقای قریشی رای میدم .

فریماه سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:31

این دوستان هم حق رای دارند :
قاسمی
فاضلی
پشت مشهدی

اسدی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:23

آقای قرشی

نجاتى جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 16:09

آقاى قریشى

زهراقادری جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 16:11

آقای قریشی

کاظم فاضلی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 16:21

جناب قریشی

س.احمدی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 16:31

آقای قریشی

مجید پیرخوان شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 13:36

با عرض سلام
مجید پیرخوان هستم از بچه های عباسپور درخواست اکانت وبلاگ رو داشتم تا راحت تر با بچه ها ارتباط داشته باشم
Majidpirkhan@gmail.com اینم ایمیلمه.

سلام.
ایمیل دعوت نامه برای شما ارسال شد.
حصاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد