کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکر جدی به مسئول ارتباطات اینترنتی/تذکر ملایم ب مسئول لوکیشن

1-خانم حصاری کند بودن شما در تایید کامنت ها دیگه واقعا از حد گذشته ، دلیل این میزان از تاخیر در انجام وظیفه رو نمی دونم واقعا شخصا چند بار بهتون تذکر دادم اما باز هم این رویه غلط رو اصلاح نمی کنید، حالا در دورانی هستیم که وبلاگ رونقی نداره مثل گذشته که اگر داشت الان بجای 4 کامنت تایید نشده 24 کامنت تایید نشده رو داشتیم.

واقعا اگر از پس انجام این مسئولیت ب درستی بر نمیاید سریع تر رویه انتخاب معاون رو انجام بدید و استعفا بدید.

2- خانم سرداری بهتر بود که قبل از عزیمت ب کرمان هم شخصی رو جای خودتون برای باز کردن در سه شنبه صبح مشخص می کردید و هم با توجه به اوضاع لوکیشن افرادی رو مشخص می کردید دستی ب سر و روی لوکیشن بکشن تا 14 فرودین 95 کسی که وارد لوکیشن میشه با صحنه اسفباری روبرو نشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
نجاتی پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 12:38

واقعا موافقم مخصوصا اینکه تو دوره معاونت خانم حصاری ازشون پرسیدم میخواید رویه مسئول قبلی رو برید و جواب دادن نه.
ولی رویه از قبل هم بدتر شده، آقای بختیاری نظرات رو زود تایید میکردن اقلا!

درمورد لوکیشن هم موافقم. به نظرم بهتر بود خانم سرداری قبل از رفتن بچه ها رو جمع میکردن یه سر و سامانی به کانون میدادن.
مسئول سیستم و آرشیو رو من فقط واسه کمک به اکران خودم دیدم!
کلا مسئولین سمت ها یه بیخیالی جالب و خاصی دارن!

سمانه سرداری جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 21:53

بله خب نقد رو قبول دارم.عذر خواهی از همه چون برگشتم به کرمان خیلی عجله ای شد نتونستم به لوکیشن برسم.
ولی اول اینکه یکم عجیب بود برام اولین نقد به من بیاد وبلاگ در حالی که نقد به بقیه اول بصورت شخصیه و بعد از چند بار میاد وبلاگ
دوم اینکه اگه قرار به نقده خیلی موارد دیگه هم وجود داشت ...مثلا من نتیجه رای گیری مربوط به اکران عادت نمی کنیم مبنی براینکه کانونی باشه یا شخصی رو هنوز تو وبلاگ نمیبینم در حالی که اکران تموم شد ... اکران شخصی بود یا کانونی؟!
سوم اینکه من اصلا دوست نداشتم سمت داشته باشم این ترم واقعا چون برام سخته . نمیتونم زیاد به کانون سر بزنم اما چون کسی نبود این مسئولیت رو قبول کردم...و تو انتخاب کلیددارها تمام سعی ام رو کردم.بعد از اون هم تذکرات و هشدارها رو اول ترم گفتم و خب یه عالمه آدم بالغ تو کانون میبینم که فکر کردم متوجه شدن اما اشتباه کردم...
معاون رو حتما تا چند روز آینده انتخاب میکنم و در ضمن اگه مسئول های سمت دیگه در انتخاب معاون تاخیر داشتن ، بنظرم نباید این تخلف اساسنامه ای رو از طرف مسئول اساسنامه هم ببینیم

بهداد شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 21:02

چه تند.

کاظم فاضلی یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 12:08

به مسعود: حاجی ولی در مورد اینستا به نظرم دارن خوب عمل می کنن خانم حصاری و بهتر از قبل شده وضعیت

فریدا حصاری یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 17:13

شاید برای آدمی با مشغله های من پذیرفتن سمت پرکار ارتباطات اینترنتی از اول هم اشتباه بود. دیر تایید شدن کامنت ها نه به دلیل بی اهمیتی من، بلکه شلوغی روز ها و البته دسترسی مشکل دار به نت بوده. (نه تنها اینترنت خونه اشکال داشت بلکه دانشکده هم دیگه نمیتونستیم کانکت بشیم.)
من نقد شما رو پذیرا هستم و میدونم در تایید کامنت ها تاخیر داشتم. اما ای کاش در نوشتن نقد، کمی به جنبه های دیگه ی این مسوولیت و عملکرد نسبتا و شاید خوب هم توجهی میداشتین و کمی نرم تر مینوشتین. بر خلاف خانم نجاتی که این چنین حکم کلی دادند من معتقد نیستم که "رویه از قبل هم بدتر شده"
به هر حال نظر شما محترمه و معاون وبلاگ به زودی مشخص خواهد شد. شرط ادب اینه که من استعفای خودم رو اعلام کنم اما با توجه به علاقه ای که به این سمت دارم فعلا این کار رو نمیکنم و اگه باز هم شاهد دیرکرد از خودم بودم قبل از اینکه کسی تذکر بده خودم از این سمت کناره خواهم گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد