کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 19 بهمن 94

اول من گفتم که جلسه اساسنامه رو هفته اینده برگزار میکنم،شنبه یا دوشنبه.بعد از من مجتبی راجع ب اکران های احتمالی فجر گفت، صحبت هایی شد  قرار شد اکران خیریه خانم نجاتی مستقل از پروژه فجر باشه ، درمورد فیلم هم فعلا نظر بچه ها روی ابد و یک روز و اژدها وارد میشود هست.بعد مثل اینکه از عباسپور میخوان کانون فیلم بزنن باید کانون ما اجازه  بده ک مجتبی پیگیرخواهد بود.عبقر: تبلیغات کلاس فیلم نامه اماده است از اسفند کلاس شروع میشه.و گفت که امسال هنوژ پروژه اکران اسکار راه ننداختیم بهتره بچه ها مشغول شن ب این کار. خانم سیفی:احتمالا اکران خواهند  ب صورت همکاری مشترک با دانشکدشون ، اسم فیلم رو بعدا میگن،راجع ب پروژه نقد و بررسی فیلم هم قصدشون اینه که ب صورت دانشگاهی برگزار شه ، اعلام میکنن هر موقع قصد ادامش رو داشتن. والسلام.خیلی خلاصه نوشتم ببخشید.

اژدها وارد نشد!

فیلم رو همراه با هانی و مسعود و کاظم دیدم. گمون کنم همشون از فیلم خوششون اومده بود.
از این جهت که فیلم تو فضای آپارتمانی و لوکیشن های محدود نبود منم از فیلم خوشم اومد. نماهای قشنگ زیادی تو فیلم هست و فیلمبرداری زیبایی هم داره. داستان پرکشش رو -به نظر من- مانی حقیقی با مصاحبه های وسط کار خراب کرده. شاید خواسنه فقط در یک تجربه ی عجیب و غریب شریکمون کنه - که البته این چیز کمی نیست- اما ترجیح من این بود که قصه به سرانجام میرسید و زیاد پایبند واقعیت مجهول خودش نبود.
امیر جدیدی واقعا عالی بود. فکر میکنم تمام المان های یک سوپر استار رو داره. ما در سینمای خودمون استار زیاد داشتیم اما سوپر استار خیلی کم. سینمای قبل از انقلاب از جهت داشتن سوپر استار خیلی از سینمای بهد از انقلاب جلوتره. بعد انقلاب ستاره های خوبی مثل پرستویی و شکیبایی و شهاب حسینی و شاید کی مرام در زمان های مختلف بازی های خوبی انجام دادند اما به نطر من هیچ کدوم المانهای سوپر استار شدن رو نداشتند. امیر جدیدی با این فیلم نوید ظهور یک سوپر استار رو میده. کسی که علاوه بر بازی خوب و قابل قبول صورت و تیپ بسیار خوبی داره. امیدوارم مثل میلاد کی مرام بعد از چندتا فیلم یه دفعه 20 کیلو چاق نشه.
به نظرم فیلم ارزش دیدن رو داره ولی ارزش محبوب بودن رو اصلا.

برگزاری جلسه هفتگی موقت

امروز جلسه هفتگی ساعت 12 تا یک برگزار میشود...

بابت تاخیر در گذاشتن پست معذرت فراوان