کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یادی از گذشته های نزدیک . . .

تاببستان سال هزاروسیصد و نود و دو بود که این فکر افتادم توی ذهنم آمد که از المان های شهری دهه شصت و هفتاد که به سرعت در حال انقراض بودند عکس بگیرم و آنها را در خاطره ها ثبت کنم...

آن زمان هنوز دوربین حرفه ای نداشتم و با موبایلم که آن هم تمام زورش دو مگاپیکسل ناقابل اما بامعرفت بود،شروع به عکاسی کردم.نتیجه اش هم از نظر حسی هم تکنیکی چندان هم بد نشد . . .

این پروژه همچنان برای من ادامه دارد

تعدادی چند از این عکس ها رو برای شما کانونی های خوب که مدتی هست ازتون دورم به نمایش می گذارم. . .با کامنت ها تون خوشحالم می کنید . . .



 

ادامه مطلب ...

تعیین روز موقت جلسه هفتگی برای این هفته پیش رو

دوستان موافقت خود را برای برگزاری جلسه  به صورت موقت در روزه دوشنبه اعلام بفرمایید..

خودم موافق

تا دوشنبه سنجاق باشد


رای گیری روز جلسه هفتگی

اکثر اعضا با روز  شنبه مشکلی ندارند...موافقت و مخالفت خود را با روز شنبه 13-12 ظهر اعلام فرمایید..... 


مخلصی شوما طغیون

 به مسعول وبلاگ تا اخره هفته سنجاق باشد..

وارونگی

سلام . دیروز به اتفاق دوستان  به تماشای فیلم وارونگی نشستیم . همگی در اینکه اصلا فیلم  خوبی نبود اتفاق نظر داشتیم . 

داستان فیلم شاید گوشه ای از واقعیت زندگی بود اما هیچ حرف تازه ای برای گفتن نداشت و در نهایت با سکانس پایانی به این میرسیدی که خب اینهمه قصه گفتیم که چی ! و فیلم با همان ریتم خسته کننده به پایان رسید . حتی دوستانی در سالن دیده میشدند  که فرصت غنیمت شمرده  نیم ساعتی را خیلی شیک چرت زدند و فکر هم نکنم چیزی  از دست داده باشند . از داستان که بگذریم به این میرسیم که نقش یک دختر مظلوم اصلا به سحر دولتشاهی نمی آمد یا اینکه ستاره پسیانی نقشی کاملا قابل حذف در فیلم داشت . یا اینکه فیلم پر از سکانس های تکراری خسته کننده بود . به طور کلی من اصلا درک نمیکنم که چرا این فیلم باید در بخش سودای سیمرغ حضور داشته باشد  و  در نهایت اگر خواستید با دوستان  بیرون  بروید و بین دیدن این فیلم در سینما و نشستن در یک کافه ی دنج  تردید داشتید . پیشنهاد میکنم گزینه ی دوم  را انتخاب کنید .

* فیلم قابل اکران در دانشگاه هستش ولی قطعا گزینه ی خوبی نیست . چه کاریه اصلا :))))

پی نوشت : اونقدر دلم از فیلم پر بود که کوبیدمش فقط  ! پست گذاشتن بعد از مدت ها هم عالمی داره !