کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بادیگارد

tn_The Bodyguard_Esmaeil Hatamikia  (17)


خیلی کوتاه بگم که فیلم وقتی تموم میشه احساس رضایت رو دارید، بازی های فیلم خوبه و مشخصا پرویز پرستویی ی سرو گردن بالاتر ازهمه، فیلم برداری و موسیقی فیلم هم خیلی خوبه، یکی دوتا سکانس بی دلیل داره و عجیب و ی کم هم دیالوگ های شعار گونه که اگر نبود فیلم بهتر میشد. ارای مردمی رو هم اونطور که دیدم حدود هفتاد هشتاد درصد خیلی پسندیدم بود. و دانشگاه ما هم نقش مهمی تو فیلم داشت.:))

تعویق در اکران پل جاسوس ها

دوستان با توجه به  دهه فجر و مشکلات  که برای من و دوستان کانونی و جود دارد اکران پل جاسوس ها رو از 19 به 26 بهمن ماه منتقل کردیم 

یک درخواست

سلام و علیکم بر همگان . دووووستان من توی پست قبلی رای گیری روز جلسات هم کامنت گذاشتم ولی چون دیر گذاشتم فک کنم کسی متوجهش نشد .من با توجه به مسءولیت این ترمم موظفم توی جلسات شرکت کنم ، شنبه ها اصلا نمیتونم شرکت کنم بدلیل تایم فشرده ی کلاسام، میشه دوباره رای گیری کنیم بین روز یکشنبه و دوشنبه  ک منم بتونم بیام  ؟! خواهش خواهش خواهش !