کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست از طرف خانم سبا حق طلب

سلاام کانونی ها.خوبین ؟
از امتحانات خلاص شدین حتما
بچه ها این جشنواره کتاب صوتی رو یادتونه ؟نه یادتونه؟:))) البته مخاطب من قدیمی هاس.
دبیر جشنواره به من گفتن اختتامیه احتمالا ۲۷ یا ۲۹ بهمنه با گروهتون تشریف بیارید
و اینکه احتمال زیاد رتبه میاره کار.
حالا من گفتم اعلام کنم ببینم چند نفر از گروه میان ؟
ما ۱۶ تایی بودیم که چند نفری هم ‌ در خارج از گروه کمک کردند که حدودا ۲۰ نفری می شیم.من نپرسیدم ایا از بچه ها ی کانون هم می تونن بیان یا نه تا یه رای زنی کنم بعد بپرسم.
حضور تک تک اعضای گروه به خصوص آقای چراغعلی و پرهیزکار بسیار موجب خوشحالی من میشه.کار خودمونه بچه‌ها.تشریف بیارید.
خبر بدین به من.

داوران جشنواره هوشنگ مرادی کرمانی/میکائیل شهرستانی/مصطفی رحماندوست/خانم بهاره رهنما

و اینم توضیحات موجود در سایت جشنواره
  
دبیر دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان بیان کرد:داوری این جشنواره در سه مرحله انجام می شود.در مرحله اول، تمام فایل‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، توسط کارشناسان به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. در این مرحله فایل‌هایی که طبق شرایط اعلام شده در سایت جشنواره تولید شده اند به مرحله دوم داوری راه پیدا می کنند. سپس در مرحله دوم این فایل‌ها توسط متخصصین حوزه کتاب‌های صوتی بررسی شده و فایل‌هایی که بیشترین امتیازات را کسب می‌کنند در اختیار داوران بخش نهایی قرار داده خواهند شد. در مرحله سوم، داوارن بخش نهایی نفرات برتر را انتخاب خواهند کرد.
سه هزار نفر در این جشنواره با هم رقابت کردند .

نظرات 6 + ارسال نظر
سبا حق طلب پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 16:28

ممنونم

کاظم فاضلی جمعه 25 دی 1394 ساعت 04:34

خیلیم عالی! اگر تهران باشم میام حتما

محمدمهدی رسولی جمعه 25 دی 1394 ساعت 11:56

چرا ک نه؟!
آییم!انشاالله

شهسواریان جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:50

من اون موقع نبودم ولی یادمه!
چه داورای خوبی :)
میشه بیایم اونجا تشویق کنیم؟

نجاتی جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:38

چه خوب چه عالی چه جالب!

سبا حق طلب یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 22:50

والا باید دید جشنواره تا چند نفر اجازه میده ،بریم.سه هزار نفر شرکت کردن بالاخره.ما هم خودمون ۲۰ تا هستیم اگه شد که بیشتر بریم خیلی هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد